העסק שלכם עבר לא מעט תהפוכות בשנה האחרונה? כשהקורונה רק החלה ראיתם את עצמכם לא שורדים את העניין, אך בסופו של דבר אתם עדיין כאן? אם כך, אתם לא לבד. הרבה בעלי עסקים התמודדו עם קשיים משמעותיים ביותר בשנה החולפת ולכן ברור מדוע נשאלת השאלה: מה עושים? והאם לא כדאי לנצל את כל המשבר הזה דווקא לשינוי ולצמיחה?
האמת היא, שהתשובה היא כן, כי כל משבר הוא גם נקודה שממנה אפשר גם לגדול. לכן, אם באופן כללי אתם מרגישים שהעסק שלכם זקוק לשינוי ואם אתם רוצים לעשות משהו בנידון, בהחלט יכול להיות שמיתוג לעסק זה כל מה שאתם צריכים. מיתוג עסקי זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם, שכן מיתוג נכון יכול לקחת כל עסק כמה צעדים קדימה, אז למה אתם מחכים?
איך עושים מיתוג עסקי כמו שצריך?
האמת היא, שאין על כך תשובה אחת נכונה. זה מאוד תלוי בסוג העסק שאתם מנהלים, וגם, כמובן, בתקציב שלכם. מה שכן צריך להבין זה שכאשר מדברים על המיתוג העסקי מדברים למעשה על המחשבה של מטרות העסק. מי קהל היעד שלכם? לאן אתם רוצים להוביל את העסק וכמה אתם רוצים לגדול? על איזו הכנסה אתם חולמים ומה אתם צריכים לעשות בשביל זה? המיתוג העסקי כולל בעיקר שאלות כמו: איך רואים אתכם? איך נראה קהל היעד שאליו אתם פונים? ואיזה סוג של רושם אתם רוצים ליצור?
אחרי שתדעו לענות על כל השאלה הזאת, יהיה לכם הרבה יותר קל להתחיל לתכנן את המיתוג שייקח את העסק שלכם כמה צעדים קדימה. בנוסף, כדאי לדעת שכאשר מדברים על מיתוג עסקי מדברים על עניין שלא עושים לבד. כלומר, דרושה כאן מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר שיש ולכן ברור מדוע עליכם לפנות אל אנשי המקצוע שחיים ונושמים את התחום הזה.
כך תבחרו חברת מיתוג טובה
ראשית, צאו מנקודת הנחה שאם אתם חושבים על מיתוג עסקי אתם ממש לא בעלי העסקים היחידים שזה מעניין אותם. כלומר, היום כמעט כל עסק מתעניין בנושא הזה ולכן ברור מדוע יש גם לא מעט משרדים שאליהם תוכלו לפנות. יחד עם זאת, חשוב להבין שכאשר מחפשים משרד פרסום, צריך לבדוק היטב אל מי פונים. האם המפרסמים שאליהם אתם פונים מגיעים עם ניסיון? מה הידע שלהם בנושא הספציפי של מיתוג לעסקים? ואיך נראה השירות שהם מציעים? עד כמה הלקוחות האחרים שלהם יצאו מרוצים ממה שהם הציעו להם? ובנוסף, על איזה עלויות בכלל מדובר?
זה נכון שתרצו אולי לקדם את העסק ולפתח אותו, אך מצד שני, אנחנו רואים שלא צריך לעשות זאת בכל מחיר. יש מקום לדבר עם כמה משרדי פרסום שונים, לקבל הצעות ולבחור בהצעה הנוחה ביותר לעסק שלכם.