X
    Categories: צרכנות

למה חשוב לשמור על ניקיון המזרון…

כולנו יודעים עד כמה שינה טובה חשובה לבריאות שלנו, גם הפיזית וגם הנפשית – אבל כמה מאיתנו יודעים האם המזרון שעליו הם ישנים נקי או מלוכלך?

בדרך כלל כשאנחנו מסתכלים על המזרון הוא נראה לנו נקי, או לפחות במצב סביר, אבל הסיבה לכך היא שיכולות הראייה שלנו לא מספיק משוכללות כדי להבחין במיליוני קרדיות האבק שחיות בו. הקרדית היא יצור מיקרוסקופי שהמזון שלו הוא תאי עור מתים. מאחר שבלילות אנחנו משילים מעצמנו תאים מתים, שגם אותם אי אפשר כמובן לראות בלי ציוד מקצועי, המזרון הוא בית גידול מעולה לקרדית האבק, שעלולה לגרום לתגובה אלרגית ולקשיי נשימה. למעשה גם בלי התגובה האלרגית הקרדית פוגמת באיכות השינה שלנו. בנוסף סופגים המזרונים שלנו זיעה, לעתים הפרשות נוספות וגם לכלוכים, שיער, פירורים ועובש, ובקיצור כדאי מאוד להקדיש תשומת לב לניקיון שלהם.

איך לשמור על המזרון?

עוד לפני שמזמינים חברת ניקוי מזרונים כדאי לשמור עליו. הבסיס של שגרת שמירה על מזרון נקי הוא שאיבת אבק יסודית בתדירות של פעם בשבוע. חשוב לוודא שלא נשאר שיער ושכל הפירורים ושאר הלכלוכים סולקו. אחת ל-3-4 שבועות, ואם תרצו אפילו יותר, כדאי לחשוף את המזרון לשמש – לקרני השמש יש יכולת לפרק את הבקטריות ובכך לסלק את המטרדים השונים.

אם נוצר כתם חשוב לטפל בכך מיד, לפני שהוא חודר עמוק יותר אל המזרון ומקשה על הניקיון שלו. בדרך כלל מים פושרים עם מעט נוזל כלים יעשו את העבודה. חשוב מאוד לייבש אחרי הניקיון.

פעם בחצי שנה כדאי לסובב את המזרון – גם להחליף בין הצד התחתון לצד העליון וגם בין הצד "של הרגליים" לצד "של הראש".

איך לבחור חברה לניקוי?

שמירה על מזרון מאריכה את תוחלת החיים שלו ומשפרת את איכות השינה. בנוסף כדאי להזמין בתדירות של אחת לשנה חברת ניקיון מזרנים מקצועית, שתשלים את העבודה ותבצע פעולות שמחייבות ציוד מיוחד וחומרים אפקטיביים שלא נגישים לציבור הרחב.

חשוב מאוד לוודא שהחברה משתמשת אך ורק בחומרים ידידותיים לבני אדם וחיות מחמד. דגש חשוב נוסף הוא ניסיון רב – כך שמצד אחד יושג ניקיון יסודי ומצד שני לא ייגרם נזק למזרון. דרך אתר נקי ברגע תוכלו להגיע לחברות המובילות בתחום ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות.

כמה עולה ניקוי מזרון?

ניקוי מזרון יחיד משני הצדדים מתומחר בדרך כלל ב-180-280 ש"ח. השירות כולל שאיבה עוצמתית, כזו שמסלקת מהמיטה גם מזיקים ששואב ביתי רגיל לא מצליח להעלים, ניקוי יסודי שמסיר גם לכלוכים עיקשים וכתמים ותיקים וחיטוי בעזרת חומרים דוחי בקטריות ושאר מיקרואורגניזמים מיותרים.

ניקוי מזרון זוגי עולה בדרך כלל 250-350 ש"ח, כשגם כן מומלץ לנצל את ההזדמנות ולנקות אותו משני הצדדים. ניקוי מזרון עבה במיוחד עשוי להיות מעט יותר יקר – באתר נקי ברגע תוכלו כאמור לקבל מספר רב של הצעות מחיר מחברות אמינות ומקצועיות וכך לקבל שירות מעולה בעלות סבירה. צריכים לנקות בדים וריפודים? פנו אל הצוות של נקי ברגע: https://www.cleanitnow.co.il

זהבה הופמן:
Related Post