X

למה גם אתם חייבים מערכת CRM?

אתם מנסים להבין איך לעמוד בקצב העבודה שלכם? בלי ששמתם לב, העסק שלכם פשוט גדל ויש לכם הרבה יותר לקוחות? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי לשלוט על הדברים בצורה נכונה. אתם הרי יודעים היטב שללא קשרי לקוחות טובים, אתם עלולים לאבד חלק מהלקוחות.

לכן נשאלת השאלה הטבעית: איך עושים את זה? איך עומדים בקצב ואיך מגיעים למצב שבו לא מפספסים את הלקוחות החדשים או הישנים? אם כל אלה מטרידים גם אתכם, כדאי שתדעו: מערכת CRM זו התשובה. בעזרת מערכת משוכללת כמו CRM, אתם יכולים לנהל את קשרי הלקוחות שלכם בצורה הרבה יותר יעילה ממה שעשיתם עד היום. לכן, אם יש לכם אפשרות לשלב בעסק שלכם מערכת כמו CRM עוד היום, למה לדחות את העניין למחר? 

CRM Customer Relationship Management Business Internet Techology Concept.

כיצד מערכת CRM יכולה לסייע לניהול העסק או החברה? 

אתם עדיין בדילמה? לא ברור לכם למה היום בכל עסק ובכל חברה יש מערכת CRM? חשוב להבין שזה לא במקרה. למעשה, אנחנו רואים שמערכות CRM עונות על מספר צרכים. זה אומר שתחת קורת גג אחת, ובמסגרת אותה המערכת, תקבלו מענה לצרכים שונים. למשל, בעזרת המערכת תוכלו: 

  • לנהל בצורה יעילה את המשימות שלכם, כולל גמישות מרבית
  • לנהל ניוזלטר ומערכת SMS שכוללת קמפיינים שונים
  • לנהל את מועדון הלקוחות של העסק
  • לנהל קבוצות עבודה
  • קבלה של לידים בצורה אוטומטית

בנוסף, היום מערכת CRM משוכללת היא משהו שאפשר לעשות בו שימוש גם מהנייד. משמעות הדברים היא שזה לא משנה איפה תהיו, כי בכל מקרה תוכלו להשתמש במערכת הזאת. מעבר לך, היום מערכות כאלה אפשר להתאים באופן אישי לכל עסק ולכל חברה. לכן, אם תוכלו להגדיר את הצרכים שלכם וכך להתאים את המערכת בדיוק למה שדרוש לכם, מה טוב. 

האם שילוב של מערכת משוכללת כזאת עולה הרבה? 

האמת היא, שיש היום הרבה מערכות CRM שביניהן תוכלו לבחור. לכן ברור גם שיש מחירים מגוונים. השאלה כמה יהיה עליכם להשקיע בעניין הזה קשורה, בין היתר, לשאלה באיזה סוג של מערכת אתם בוחרים. עד כמה הכול חייב להיות משוכלל? והאם אתם בוחרים את המערכת הכי מתקדמת שיש. אם יש לכם דילמה בין מספר מערכות שונות, טוב תעשו אם תבדקו על מה כולם ממליצים.

היום כמעט בכל חברה ובכל עסק נעשה שימוש במערכות מהסוג הזה. לכן, אם יש לכם דילמה לגבי בחירת המערכת הנכונה, טוב תעשו אם תבדקו מה אומרות חוות הדעת. הרעיון הוא שאם אתם כבר משלמים, לפחות תדעו שאתם משלבים בעסק שלכם מערכת כמה שיותר טובה ומתקדמת. לכן רצוי מאוד לבדוק את הדברים ולראות שאתם בוחרים כלי עבודה שיוכל לעזור לכם לייעל כל פעולה שאתם עושים בעסק. 

דן ליאורי:
Related Post