X

'לוריאל פריז' התחייבה: להפחית את פליטות הפחמן הדו-חמצני ב-50%

ערב יום כדור הארץ, החל ברחבי העולם ב 22 לאפריל, מכריז לוריאל פריז  העולמי לראשונה על תוכנית קיימות ייעודית למותג וייחודית מסוגה: "לוריאל למען העתיד, כי הכדור שלנו שווה את זה", הכוללת את יעדי המותג בתחום הסביבה לשנת 2030.

בהתאמה לתוכנית הקיימות הגלובלית של קבוצת לוריאל "לוריאל למען העתיד", יאמץ לוריאל פריז את המשימה השאפתנית להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלו ב -50% למוצר מוגמר עד לסוף העשור. בנוסף, יתרום 10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים למען קהילות נשים ברחבי העולם.

לוריאל תתרום 10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים – צילום יחצ

"זה הזמן להאיץ חדשנות בתחום הקיימות, להעביר את העולם לכלכלה מעגלית ולצמצם את ההשפעה של המוצרים שלנו", אמרה דלפין ויגואר-הובאס, נשיאת המותג העולמית. "אנחנו לא מתחילים מאפס. בין 2005-2020, המפעלים ומרכזי ההפצה שלנו כבר הפחיתו את פליטת הפחמן הדו-חמצני ב -82%, את צריכת המים ב -44% ואת ייצור הפסולת ב -35%. יש עוד הרבה עבודה לעשות, אך אנו מחויבים לחולל שינוי ולמלא את חלקנו במרוץ זה נגד שינויי האקלים. כמותג הביוטי מספר 1 בעולם, מוטלת עלינו החובה לשנות את קודי היופי בכדי לאמץ גישה מקיימת יותר ולאפשר לצרכנים שלנו לצרוך באופן אחראי יותר".

מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב, ציין "העובדה שמותג הדגל של הקבוצה, לוריאל פריז, משיק תכנית קיימות ייעודית עם יעדים חברתיים וסביבתיים שאפתניים כל כך, מעידה על החשיבות שמוקנית לנושא בלוריאל כולה. תכנית זו היא חלק מתכנית אסטרטגית רחבה של החברה, "לוריאל למען העתיד", החלה על כלל המותגים בה, כולל בישראל, ולוריאל פריז הוא אחד הסנוניות הראשונות".

יעדי לוריאל פריז לשמירה על כדור הארץ כוללים: הפחתת משקל המוצרים – כדי לסייע בשימור משאבי הטבע והפחתת טביעת הרגל הפחמנית של המוצרים, המותג פועל להפחתת משקל האריזות. לדוגמה, על ידי הפחתת משקל צנצנת רויטליפט לוריאל פריז, הפחיתה את השימוש בזכוכית למוצר ב -11 גרם לצנצנת, וחסכה 434 טון זכוכית מדי שנה.

  • שימוש ב-100% פלסטיק ממוחזר – האצת המעבר לכלכלה מעגלית, בה החומרים נשמרים זמן רב ככל האפשר, על ידי אופטימיזציה של מיחזור האריזה, תוך חתירה לחיסכון במשאבים ולמניעת זיהום פלסטיק. שימוש בתוכן ממוחזר רב יותר באריזה, במטרה להגיע ל -20% פלסטיק ממוחזר או מבוסס-ביו עד שנת 2030.
  • מעורבות צרכנים – כדי לחפש חלופות לאריזות חד פעמיות ולהציע מערכות מילוי או שימוש חוזר תוך כדי מעורבות צרכנים, לוריאל פריז תצטרף ליוזמת LOOP ותיקח חלק בפרויקט לבדיקת סוגים חדשים של אריזות עמידות. אריזות השמפו והמרכך החדשות יהיו עשויות אלומיניום, ויימכרו בפיקדון, באתר הקמעונאי. לאחר השימוש במוצרים, הצרכנים יוכלו להחזיר את האריזות לקמעונאי שיאסוף ולהחזיר את האריזות ללוריאל פריז לצורך ניקוי ומילוי מחדש.

מייצרים קיימות – מפעלי לוריאל פריז  ימשיכו לפעול  להפחתת פליטת פחמן, צריכת מים וייצור פסולת. בין השנים 2005-2020, מפעלים ומרכזי ההפצה של לוריאל פריז הפחיתו את פליטת ה- CO2 ב -82%, את צריכת המים ב -44% ואת ייצור הפסולת ב -35%.

כיום מוצרי לוריאל פריז מיוצרים ב -26 מפעלים ברחבי העולם 11 מהם כבר ניטרליים מפחמן (משתמשים באנרגיה מתחדשת של 100%, ללא קיזוז) והשאר יגיעו ליעד בשנת 2025. השקעה בפרויקטים סביבתיים המעצימים נשים – מכיוון שנשים הן הקורבנות העיקריים של שינויי האקלים, לוריאל פריז תשקיע 10 מיליון יורו ב- 6 פרויקטים למען קהילות נשים ברחבי העולם. לצד התמיכה הכספית, תפתח לוריאל פריז גם תוכניות ספציפיות המעצימות נשים בעמדות מנהיגות.

עדי ישראלי:
Related Post