X

להפליג עם הילדים וליהנות מכל רגע בהפלגות מחיפה

הפלגה מאפשרת לכם ליהנות לכל אורך המסע. בקראון איריס חדרים אלגנטיים מזמינים במגוון סגנונות מצוידים בכל מה שדרוש לאירוח מענג בספינה ותוכלו לשדרג גם לסוויטות עם חלון פנורמי כך שתרגישו את החוץ בתוך הפנים או תוכלו לשבת במרפסת נהדרת עם הבריזה המענגת שמגיעה מהים, להתבונן בכחול העמוק ולהתמסר להנאה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

ספינת התענוגות היא כמו מלון יוקרה בלב ים והצוות של מנו ספנות שפיתח וחשב על החוויה הכוללת תכנן עבורכם את כל הפעילויות והאטרקציות האפשריות כך שהכל כבר בספינה.

חדר האוכל

שתי בריכות ומגלשת מים לחובבי האקשן והאדרנלין. בזירה הספורטיבית מגרש כדורסל וחדר כושר. לילדים מועדון ייחודי עבורם עם משחקים והפעלות. מוזמנים גם לתפוס שלווה במרכז הבריאות והספא המאובזר בסלון יופי, ג'קוזי וחדרי טיפולים לעיסויים – להרגיש את החיים הטובים מכל הכיוונים!

בנוסף, יש מיטות שיזוף לבילוי תחת השמש (או בצל לפי בחירתכם) ואפילו מתחם קניות במחירים דיוטי פרי אם מתחשק לכם לצאת לשופינג בלי לזוז לאף מקום.

הפלגות מחיפה מציעות לכם חבילת נופש בפנסיון מלא, כדי שתוכלו לנפוש ובגדול. הפנסיון כולל 3 ארוחות כשרות ביום בחדר אוכל מושקע שמגיש מטעמים ממגוון סוגים בפרזנטציה מעוררת תיאבון.

צוות בידור בינלאומי

ההיצע הקולינארי כולל מסעדות בסגנונות גסטרונומיים יצירתיים וברים טרנדיים לחגיגה של שיכרון חושים על הסיפון.

סוויטה בקראון איריס


אבל אין ספק שגולת הכותרת של הפלגות מחיפה היא ללא ספק החוויה הבידורית תוצרת חוץ.
במנו ספנות יצרו עבורכם תוכנית בידור ענפה עם צוותי בידור מלהיבים בסטייל של ברודווי – רקדנים, זמרים, שחקנים, תפאורה משדעת באולמות התיאטרון החדישים של אוניית הפאר. הנאות מבוקר ועד ליל. 

 טלפון להזמנות: 8288*

https://cruise.mano.co.il/?gclid=Cj0KCQjwl92XBhC7ARIsAHLl9anng-yuJganv7RFLQHU-BsbnMBudYCCQ7v1hXqyp1Wgh9OP3ySt8R4aAgm3EALw_wcB

עדי ישראלי:
Related Post