X

לא נעים: הכל על ניקיון בית לאחר שריפה

חוויתם שריפה בבית? אנחנו מקווים שכולכם בסדר ושמעבר לנזק ברכוש, אתם ובני המשפחה שלכם יצאתם בריאים ושלמים מהסיטואציה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

בכל אופן, כעת זה הזמן לנקות את נזקי השריפה ולהשיב את הבית לקדמותו. מוכנים? מתחילים.

שריפה בבית – הנזקים האפשריים

אין ספק שנזקים משריפה מהווים אתגר גדול מאד לכל חברת ניקיון, מקצועית ככל שתהיה. באופן כללי הנזקים אחרי שריפה הם שאריות פיח שמצטברות על הקירות של הבית וכמובן ריח עז וחריף של עשן שפשוט מסרב לצאת מהקירות.

בנוסף, כל חומרי הפלסטיק שנמסו במהלך השריפה משאירים כתמים דביקים שמאד קשה להיפטר מהם לאחר שהתייבשו והתקשו. רהיטי העץ שנשרפו, השטיחים, הספות הווילונות והמזרונים, כל אלה דורשים במהרה טיפול באמצעות חומרים שתפקידם לנטרל את הריח.

באיזה מצב תצטרכו להזמין חברת ניקיון?

במידה ולא מדובר במקרה בו התרחשה בביתכם שריפה כוללת והיא התמקדה בחדר בודד אחר, סביר להניח שלא תצטרכו להזמין חברת ניקיון ותוכלו להתמודד עם הנזקים בעצמכם.

אולם במידה ומדובר בשריפה שהשתוללה בבית כולו זה כבר סיפור אחר וכאן כבר תצטרכו להזמין חברה שתוכל להתמודד עם הנזקים שנגרמו במהלך השריפה באמצעות הידע המקצועי שיש לה בתחום.

ניקיון אחרי שריפה – מה הוא כולל?

תחילה חברת הניקיון תצטרך לפנות הדירה את כל ה]סולת שהצטברה כתוצאה מהשריפה, בין אם מדובר בפיח ופלסטיק שנמס במהלך השריפה.

בנוסף, צוות הניקיון יצטרך לנקז את המים שבהם השתמש מכבה האש על מנת לכבות את השריפה, ובשריפות גדולות מדובר בכמויות גדולות של מים.

לאחר מכן יש לנקות את הפיח מהקירות, על מנת שזה לא יהווה מפגע בריאותי לכם ולבני משפחתכם. יש לנקות בצורה יסודית את כל התריסים והחלונות, כמו גם את המזרונים והספות, במידה ואלה שרדו את השריפה כמובן.

כעת יש לשטוף את כל הקירות שניזוקו כתוצאה מהשריפה. מדובר באחד מהשלבים הכי מאתגרים בעבודה, שכן יש להשתמש בלחץ קיטור על מנת להסיר את הפיח העיקש.

בשלב הסופי יש להציב מאווררים תעשייתיים גדולים שפשוט יפלטו את כל הריח הרע החוצה מהבית. לאחר שטיפה יסודית של הבית מומלץ כמובן לבצע פוליש וקס לרצפה, על מנת להשיב לה את הברק שהיא איבדה כתוצאה מהשריפה.

איך בוחרים חברת ניקיון מתאימה?

לפני שאתם ממהרים לרוץ ולהזמין את חברת הניקיון, ודאו שמדובר בחברה שיש לה ניסיון שניקיון בתים בכלל, ובניקיון אחרי שריפה בפרט, כמו אפריל חברה לניקיון. בניגוד לניקיון דירה לפני כניסה, פה בהתמודדות עם לכלוך קשה שלא כל צוות ניקיון מסוגל להתמודד איתו.

בנוסף, דרשו הצעת מחיר מסודרת שכוללת את כל שלבי העבודה, על מנת שתוכלו לדעת מראש מה המחיר הסופי. כבר עברתם עוגמת נפש לא קטנה, אתם לא רוצים לעבור עוד אחת כזו כשהמחיר יקפוץ בדירה ללא סיבה מבחינתכם.

זהבה הופמן:
Related Post