X

ככה מסיעים תינוקות: פינגווין מוזיקלי לרכב כולל שלט

מחקרים מראים כי תינוקות בחודשי חייהם הראשונים מעדיפים להסתכל על תבניות של פרצופים מאשר על כל דבר אחר, ואין כמו פרצופו המחוייך של הפינגווין המתוק כדי להנעים לקטנטנים את הנסיעה.

צעצוע לרכב המיועד לתינוק היושב כנגד כיוון התנועה. הצעצוע משמיע  שלל מנגינות המתאימות למצבי ערות התינוק – מנגינה עליזה במצב יום ומנגינות מרגיעות במצב שינה. את המוסיקה מפעיל התינוק בקלות ע"י בעיטת רגליים בצעצוע או ע"י ההורה באמצעות שלט רחוק.
הצעצוע מתחבר בקלות למוטות משענת ראש כסא הרכב.
לגילאי: 0+ חודשים מחיר מומלץ לצרכן: 219.9 ₪

ניתן להשיג ניתן להשיג ברשת חנויות שילב בלבד ברחבי הארץ

חברת סגל

חברת סגל מייבאת ומשווקת ריהוט לתינוקות למעלה מ-70 שנה והפכה במרוצת השנים לבית למותגי תינוקות מובילים. החזון של החברה הוא ליצור לתינוק סביבה נעימה ומגינה שתשרה עליו שלווה וביטחון. מיום היווסדה, הציבה חברת סגל את הסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור מוצריה באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים וייצור בשיטות מתקדמות. חברת סגל היא המשווקת הבלעדית של המותג טף טויס בישראל

טף טויס הוא מותג ישראלי בינ"ל מוביל המתמחה בעיצוב, פיתוח וייצור צעצועי התפתחות איכותיים לתינוקות במטרה להפוך את חוויית ההורות לקלה ופשוטה יותר. צעצועי המותג תומכים בצרכיהם הקוגניטיביים, הפיזיים והרגשיים של התינוקות ובכך מסייעים בבניית יסודות התפתחותיים החשובים לעתידם. טף טויס משווקת את מוצריה בהצלחה רבה בלמעלה מ- 35 מדינות בעולם.

החברה ידועה באיכות מוצריה, בזכות החדשנות בפיתוחם: לחנים מקוריים ובלעדיים וזכות העיצוב הייחודי בהשראת איוריו של המאייר הצרפתי אלאן קרוזון.

קרדיט צילום: סטודיו זוז

זהבה הופמן:
Related Post