X
    Categories: בריאות

כיצד שיננית אשדוד תעזור לכם לשמור על בריאות הפה?

בריאות דנטלית היא מפתח חשוב לחיים עם איכות מלאה. כשהשיניים והחניכיים בריאות תפקוד הפה אופטימלי, אין חשש לריח רע מהפה וגם לא מתפתחת דלקת חניכיים שעלולה להפוך לכרונית ולגרום לתזוזת שיניים ואפילו נשירה. טיפול של שיננית באשדוד מסייע לתושבי ותושבות העיר לשמור על היגיינת פה טובה באמת, וכדאי להבין איך למעשה תורמת אשת מקצוע זו לבריאות הדנטלית של כולנו.

מה כולל טיפול שיננית באשדוד?

שיננית אשדוד מבצעת מספר פעולות בכל טיפול. ראשית היא בודקת, על סמך הבקיאות המקצועית וניסיון שצברה, את מצבן של השיניים והחניכיים. שינניות אמונות על זיהוי בעיות שונות ובמידת הצורך יפנו אתכם לרופא שיניים מתאים.

החלק העיקרי של טיפולי שיננית באשדוד הוא ניקוי יסודי של השיניים. באמצעות כלים שונים – גם ידניים וגם אולטראסוניים – השיננית מסירה את שכבת הפלאק הלא רצויה ומסירה את האבנית שמצטברת בנקודות החיבור בין שיניים לבין חניכיים. להשלמת המראה הטוב יותר של השיניים תבצע השיננית פוליש שמעלים כתמים ומוסיף ברק. אם המטופל או המטופלת רוצים בכך, תתבצע גם מריחה של פלואוריד לצורך הגנה על השיניים מפני חיידקים ושינויי טמפרטורה.

מהי התדירות המומלצת לטיפולי שיננית?

טיפול שיננית אשדוד מומלץ לבצע אחת לחצי שנה. כשישנה דלקת חניכיים כדאי להגיע לאשת מקצוע מיומנת גם בתדירות גבוהה יותר – כדי למנוע מהדלקת להחמיר ולהפוך למחלת חניכיים.

האם טיפול שיננית אשדוד מתאים גם לילדים?

בהחלט. ההמלצה היא להתחיל בשגרת טיפולי שיננית באשדוד כבר מגיל 5. בגילאים הצעירים אשת המקצוע מספקת גם הדרכה חשובה לגבי שמירה על היגיינת הפה ובפרט עצות לבחירה מושכלת של מברשת שיניים ולצחצוח נכון.

כמה זמן נמשך הטיפול של השיננית ומתי אפשר לחזור לשגרה?

במרבית המקרים טיפול אצל שיננית באשדוד אורך כחצי שעה. כשישנן כמויות גדולות של פלאק ושל אבנית ייתכן צורך בקיום שני מפגשים על-מנת להביא את הפה למצב הרצוי.

חזרה לשגרה אפשרית מיד בתום הטיפול של שיננית אשדוד. הפעולות המתבצעות תוך כדי ניקוי אינן מכאיבות, ובמקרים של רגישות גבוהה לכאב ניתן לבצע אלחוש מקומי. לפעמים תיתכן תחושה מעט מוזרה בפה בגלל הסרתה של האבנית, אבל כמובן שמדובר בתופעה חיובית. אם הטיפול כלל פלואוריד יש להימנע מאכילה ושתייה למשך כשעתיים.

חשיפת שורשי השיניים כתוצאה מהטיפול עשויה ליצור רגישות מסוימת למזונות ומשקאות קרים או חמים – גם תופעה זו תיעלם מעצמה לאחר פרק זמן קצר של הסתגלות למצב החדש (וכאמור בריא יותר).

איך לבחור שיננית באשדוד?

כשמחפשים שיננית אשדוד, כמו כל עיר גדולה, מציעה מבחר אפשרויות – חלקן דרך קופת החולים וחלקן פרטיות. לרוב אשת מקצוע פרטית מספקת שירות ברמה גבוהה יותר והיא גם תהיה זמינה יותר בהשוואה לטיפולים דרך קופת החולים. בכל מקרה חשוב לוודא שהגעתם לשיננית מנוסה וקשובה.

זהבה הופמן:
Related Post