X

כדרוסלן מקריית ים קיבל זימון לנבחרת הילדים של ישראל

הכדורסלן וראש העיר

ליאל מקונן בן 14 תלמיד כיתה ח׳ בבית ספר רבין קריית ים וכדורסלן מצטיין   קיבל בשבוע האחרון זימון יוצא דופן לסגל נבחרת הילדים של ישראל בכדורסל.

ליאל מתאמן מגיל צעיר בקבוצת הילדים של המועדון העירוני מכבי מתנ"ס קריית ים. בנוסף הוא משתתף בתוכנית המצוינות העירונית שמעניקה לו 6 אימונים בשבוע שהם  כ3- שעות ביום.

השבוע הגיע ליאל  ללשכת ראש העיר דוד אבן צור כדי לשתף אותו בהישג הספורטיבי האישי שלו. " אני מתאמן שלוש שנים בקרית ים עשיתי שינוי גדול משנה שעברה לשנה הזו. במהלך כל הקיץ בחופש עבדתי קשה על היכולת המנטלית שלי וגם הפיזית שלי. הייתי במגרש כל יום כל היום מצהריים עד ערב ולפעמים לילה. והוכחתי את עצמי כילד שלא עלה אפילו לדקה לפרקט לילד שפותח בחמישייה וכל זה קרה רק בשנה אחת." סיפר ליאל לראש העיר.

הוא הוסיף וסיפר "לא האמנתי שיקרה לי דבר כזה וידעתי שהכל קשור רק לכמה אתה משקיע בעצמך וכמה חשוב לך להצליח. תמיד חשבתי איך אני יכול להיות יותר טוב מימה שהייתי אתמול יותר מימה שהייתי שנה שעברה תמיד לשאוף למעלה."

זימונו של ליאל לסגל הנבחרת נחשב הישג אישי משמעותי וכך גם   למועדון העירוני שבו צמח במיוחד לאור העובדה שמדובר במועדון שפועל בסך הכל 3  שנים ומעניק את התנאים הטובים ביותר לילדים המעוניינים להגיע לפסגה.  אבן צור שהתרגש לפגוש את הנער סיפר לו כי גם הוא בהיותו נער צעיר חלם להיות שחקן כדורגל או כדורסל אך בסופו של דבר הפך לראש עיר. הוא הבטיח לו כי העירייה תסייע לו ככול יכולתה ותדאג  להסיע אותו לאימוני הסגל בקיבוץ גבת.

בצילום: הכדורסלן הצעיר וראש העיר קרית ים

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post