X

ירושלים: סוכות מעוצבות במלון ממילא

מלון ממילא – מהמלונות המובילים בעולם, מציג נוף מרהיב של ירושלים העתיקה, מגדל דוד ושער יפו. המלון ממוקם לצד שדרות ממילא, אזור הקניות והתרבות התוסס של העיר ומביא לירושלים חווית סגנון חיים, עיצוב ואירוח בסטנדרט עולמי יוקרתי.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

כמדי שנה בחג הסוכות יוכלו אורחי המלון אבל גם מבקרים חיצוניים ליהנות משתי סוכות מושקעות ומעוצבות. כל סוכה ממוקמת במסעדה אחרת של המלון ומעוצבת בקונספט שונה. הקונספט העיצובי של הסוכות בחג הקרוב מייצג את הארץ ישראלי המתכתב עם המיסטיות המיוחדת של העיר. על עיצוב הסוכות אמונה המעצבת חיה אלוני.

הסוכה של מסעדת הפי פיש צילומים אילן נחום

 סוכת מסעדת הפי פיש/ מלון ממילא קונספט עיצובי : ירושלים הצברית והארצית.

סוכה שמייצגת את ההשראה העל זמנית של הטבע, האדמה והראשוניות המקומית והכנענית. השראה מעובדי האדמה ורועי הצאן של העבר כפי שבאו לידיי ביטוי ביצירה ישראלית מודרנית אצל ציירים כמו קדישמן וגוטמן.

העיצוב בא לידיי ביטוי באווירה פסטורלית ירושלמית שופעת צמחייה וצמחי תבלין.  שימוש באלמנטים של כבשים, בדי פשתן וגווני חרדל ותכלכלים. גודל הסוכה – כ- 80 *7.5 מטרים.

ארוחת ערב חג ערב ראשון בסוכה של מסעדת הפי פיש

בערב חג ראשון ובערב חג שני תוגשנה ארוחות חג עשירות במיוחד. תפריט ערב חג ראשון.

הארוחה כולל מזנון סלטים עשיר  עם מנות ראשונות כמו גפילטע פיש, כבד קצוץ, סלט ירוק, סלט כתום-דלעת גזר דלורית ובטטה, סלט פאקוס עם פלפלים חריפים וכוסברה, סלט ביצים, סלט ארוגולה עם אגוזי מלך, קשיו ופיסטוקים, בוויניגרט סילאן וליים, סלט בצלים שרופים, סומק וצנוברים, סלט של מיני מלפפון, שומר, בצל ירוק וכוסברה, סלט אורז מלא, בטטות צלויות ובהרט, סלט עגבניות שרי, פטריות שמפניון ובצל ירוק, סלט עשבי תיבול, צימוקים, חמוציות ושקדים קלויים, סלט גזר וביבי תרד בוויניגרט לימון כבוש וסלט של חציל שרוף.

מזנון לחמים, מטבלים וחמוצים, מנות אישיות במזנון כמו אקלר כבד אווז  וריבת בצל, טונה אדומה צרובה גינגר מלפפון ווסאבי, רוסטביף סינטה וסלט ברזל.

עמדת מרקים עם קונסומה עוף, מרק מינסטרונה ותוספות של קרוטונים וקניידלך.

נוף ממסעדת רופ טופ מלון ממילא צילומים אילן נחום

עיקריות חגיגיות כמו למשל מנת אנטריקוט צלוי, מנה של כתף טלה במעטפת תבלינים ושום, סלמון במרינדה של הדרים, דג בר מרוקאי, עופיונים צלויים בסומק ובצלים, אווז קונפי ערמונים ופורטובלו, אוסובוקו עגל לצד ירקות שורש וחבושים, מפרום חצילים עגבניות כמון וקימל, ירקות שורש צלויים בטאבון, מנת ירוקים עונתיים צרובים במחבת, עירית, בזיליקום וטימין, תוספת של תפוח אדמה ננסי צלוי שום רוזמרין עגבניות שרי וזיתים שחורים, מגוון של מיני ירקות ממולאים בורגול אוכמניות, צנוברים ועשבי תיבול וכמובן גם אורז עדשים בצל מטוגן וצימוקים.

מנות ילדים שניצל, אורז לבן, שוקיים עוף  ופסטה עגבניות. ומזנון קינוחים עשיר שכולו חג. מחיר : 740 ₪.

חול המועד סוכות בסוכה של מסעדת הפי פיש –

מסעדת הפי פיש הכשרה למהדרין ,הינה אופציה נהדרת לאכול ארוחה משפחתית בצהריים או ערב לאחר במטיילים האזור. תפריט המסעדה מתאים גם לילדים וגם לחובבי קולינאריה כך שזו מתאימה לבילוי משפחתי.

בכל המועד סוכות יוכלו ליהנות הסועדים במסעדת הפי פיש  מארוחה בסוכה המעוצבת לצד התפריט הים תיכוני של השף אושרי זעפרני אשר כולל מנות כמו סביצ'ה דג ים, בצל כבוש בסומק ומלפפונים 54 ₪, פסטה סיציליאנית 58 ₪, קוסקוס דגים 92 ₪, מאזטים, סלטים ומגוון ענקי של דגים המוגשים עם עושר של מאזטים כמו מושט (84), פורל (102), לברק (106), לוקוס (132) ועוד.

מסעדת הפי פיש, מלון ממילא. כניסה אפשרית גם דרך שדרת החנויות. – שדרות ממילא 14, ירושלים.

טלפון להזמנות:  02-5482230 שעות פעילות מסעדת הפי פיש: ימי שישי וערבי חג: 12:00-15:00, חול המועד סוכות: 12:00-23:00.

סוכת מסעדת רופ טופ/ מלון ממילא

קונספט עיצובי : ירושלים המיסטית הסוכה שמייצגת את עולם הנסתר והמיסטיקה המקומית.

למול הנוף המהפנט של העיר העתיקה בחרנו ליצור חלל מסתורי על ידי שימוש בבדים בגווני אבן החן הירוקה אמרלד וגוונים של ורוד עתיק. שילוב של חומרים טבעיים, אלמנטים קלועים בעבודת יד ושפע של חפצים מפתיעים חוברים ליצירת האווירה המיסטית הראשונית של ארץ כנען.

גודל הסוכה- 42*14.5מטרים.

חול המועד סוכות בסוכה של מסעדת רופטופ

ארוחת ערב על גג מלון ממילא בסוכה כשרה למהדרין היא חוויה מיוחדת מול נוף פנורמי עוצר נשימה של חומות ירושלים, בסוכה המעוצבת ועם מנות שף ותפריט יינות עשיר.

בין המנות יוכלו הסועדים ליהנות ממנת עוף אורגני, קרם דלועים, זוקיני צלוי, בצל ירוק שרוף, פקאן מסוכר, ואבקת אורז ארומטית (94), צלעות טלה, קסולה דגנים, ארטישוק קונפי, צ'אטני משמשים, קרם ארוגולה וציר טלה (186), טרטר בקר , שאלוט קצוץ, פטרוזיליה וחרדל, פטריות שימג'י מוחמצות, ביצת שליו ומח עצם צלוי (68) ועוד מנות רבות נוספות שיוצרת השפית סימון שפירו. כמו גם קינוחים חדשים כמו עוגת סולת ספוגה בסירופ וניל, קציפת חלב קוקוס סוכר ואבקת קוקוס קדאיף אפוי בשמן זית פיסטוקים ושקדים קלויים  משמש סוויד(מבושל בואקום עם דבש סוכר ומקלות וניל)  וסורבה משמש (45) ועוד.

מסעדת רופטופ, מלון ממילא, ירושלים. טלפון: 02-5482230.

שעות פעילות מסעדת רופטופ בחול המועד סוכות: 18:00-23:00.

לינק לוידאו מסוכות במלון ממילא משנה קודמת: 


דן ליאורי:
Related Post