X

ירושלים: חנות דגל ראשונה מסוגה למותגי האופנה נאוטיקה וטימברלנד תיפתח בקניון הדר

רשת חנויות  BRANDZ, פותחת חנות דגל ראשונה מסוגה בישראל,  בקונספט STORE IN STORE למותגי האופנה נאוטיקה וטימברלנד,  שתכלול אופנה, הנעלה ואקססורייז של שני המותגים, לנשים גברים וילדים.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

הסניף יפתח השבוע בקניון הדר בירושלים , על שטח של 150 מ"ר, בקומה השנייה של הקניון, בהשקעה הנאמדת בכ- 600,000 ₪. החנות החדשה  מעוצבת ברוח המותגים, במראה אופנתי ואורבני, כל מותג מעוצב על פי הסטנדרטים הבינלאומיים של המותג, בדומה לחנויות בחו"ל.

מותגי האופנה  טימברלנד ונאוטיקה השייכות לחברת SBN יציעו בקונספט החדש  את מיטב הקולקציות שלהן, כולל קולקציות קפסולה, הלבשה, הלבשה תחתונה, הנעלה, אקססוריז, תיקים, חגורות, שעונים, ארנקים ועוד.

לדברי אייל ישראלי מנכ"ל SBN :"השקת הקונספט החדש, מסמלת פתיחה קרובה של שתי חנויות דגל נוספות ברשת BRANDZ. אנו מאמינים כי המיקום בקניון הדר  מרכזי וחשוב וכי החנות תציע לתושבי האזור את מותגיה האיכותיים במחיר הוגן.".

לדברי אייל סקוזה מנכ"ל קניון הדר: "אנו שמחים שחברת SBN בחרה בקניון הדר כלוקיישן ראשון לפתיחת חנות הקונספט של שני המותגים הבינלאומיים. מדובר במהלך שיעניק לצרכנים תחת קורת גג אחת מגוון ותמהיל רחב. אנו בטוחים שקונספט זה יצליח ויעתיקו אותו לקניונים נוספים".

רשת חנויות  BRANDZ, הפועלת תחת  חברת SBN, נמצאת בבעלות קבוצת בריל וקבוצת סקאל. החברה מייבאת ומשווקת באופן בלעדי את המותגים  טימברלנד, נאוטיקה וקנת קול וכן מפעילה את הרשתות של מותגים אלה, לרבות מערך סיטונאות גדול וסחר אלקטרוני.

צילום: שי ויליץ/דנה קורן

עדי ישראלי:
Related Post