X

יותר משני מיליון צפיות במפגש הסברה של נאיל זועבי עם מוסלמים באינדונזיה

ראשי ארגון גג מוסלמי בו חברים מאה ארבעים מיליון מוסלמים, באינדונזיה פנו לנאיל זועבי , איש השלום מהכפר נין בישראל , והזמינו אותו להרצות בפניהם על חיו של אזרח מוסלמי במדינת ישראל.

"ההרצאה הייתה מרתקת וקצרה הצלחה אך יותר מכל נדהמתי מרמת הבורות והנדסת התודעה של המוסלמים האינדונזים שהיו בטוחים שמדינת ישראל מתעללת באזרחיה ומדכאת אותם . האינדונזים הופתעו משיווין הזכויות , מחיי הרווחה , מהחוק האחיד לכולם , מחירות וצדק המתרחשים במדינה. שמחתי לנפץ סטריאוטיפים ובסטיגמות מרושעות על מדינת ישראל" אומר נאיל זועבי. 

נאיל זועבי , יש לי רק דגל אחד, דגל ישראל בו אני גאה. צילומים: אדהם זועבי

" זו הייתה אחת החוויות המעצימות והמרגשות , כחלק מתחושת השליחות שלי למען מדינת ישראל , הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון." אומר נאיל זועבי , איש השלום שהיה מועמד הליכוד לכנסת .

נאיל זועבי  משתף על הרגע בו קיבל בקשה להרצות בפני ראשי הארגונים האיסלמיים באינדונזיה . " מאוד שמחתי על ההזמנה ונרתמתי אליה בחדווה . הסתערתי על המשימה כחלק משליחות חיי , למען מחיקת השקר ההיסטורי ויצירת הנרטיב השקרי , על חוסר שיווין זכויות ואפרטהייד. נדהמתי מרמת הבורות , מרמת הנדסת התודעה .

ראשי  הארגון מכנסים תחת הארגון מאה וארבעים מיליון מוסלמים אשר ניזונים משונאי ישראל ושונאי יהודים אשר עושים דמוניזציה שיטתית ועקבית. הם נדהמו לדעת שלערבי ישראלי כמוני יש חופש מוחלט , שיווין זכויות ,תנאים זהים לכל אזרח , חירות. הם שאלו אותי אם אני יכול לנסוע חופשי לתל אביב , שלחתי להם תוך כד ההרצאה תמונות מתל אביב , השוק שלהם היה מוחלט. זו הייתה הזדמנות שאני מקווה שיהיה לה המשך להציג את המציאות של ערבי מוסלמי במדינת ישראל כמו שהיא באמת", אומר נאיל.

יצוין כי לארגון הגג המוסלמי , המונה כאמור מאה וארבעים מיליון מוסלמים יש את היכולת להמליץ לממשלת אינדונזיה לקדם יחסים דיפלומטיים עם מדינת ישראל. " הדרך עוד ארוכה , אבל ההרצאה הזו והבאות בעקבותיה הן פתח לתקווה , שיכול לחוש שינוי תודעתי בעתיד ביחס לחירויות ולשוויון זכויות של ערביי ישראל במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית ", מסכם נאיל .

דן ליאורי:
Related Post