X

יו"ר חדש לעמותת הידידים של ביה"ח כרמל בחיפה

ברוב קולות, מול אסיפת מליאת העמותה, ולקול מחיאות כפיים נרגשות נבחר שלומי פורמן כיו"ר החדש של עמותת הידידים של המרכז הרפואי כרמל.

שלומי נבחר במסגרת האסיפה השנתית של עמותת ידידי ביה"ח כרמל והוא יחליף בתפקידו את הגב' ז'נט דנקנר שפורשת בכבוד מתפקידה כיו"ר, לאחר שהובילה בהצלחה ולאורך שנים רבות את עמותת הידידים של כרמל.מתוך הערכה עמוקה לפועלה רב השנים של הגב' דנקנר היא נבחרה בתחילת האסיפה ע"י הנהלת העמותה לשמש  כנשיאת כבוד של העמותה. 

שלומי פורמן עם מנהל ביה"ח והנהלת העמותה
צילומים: אלי דדון

מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג ברך את היו"ר הנכנס ואת חברי האסיפה ואמר, " יש לי אמונה מלאה והרגשה שאנחנו יוצאים לדרך חדשה. תודה מקרב לב לכל חברי העמותה על הירתמותכם לטובת ביה"ח ובהצלחה רבה לכולנו".

שלומי היו"ר הנבחר הודה לחברה הוועד והמליאה על הבחירה בו ואמר," תודה לכולם על האמון והבחירה בי להובלת אגודת הידידים. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לגב' ז'נט דנקנר על השנים בהם הובילה בגאווה ובהצלחה את אגודת הידידים ואני מאחל לה בשם כולנו בריאות טובה ואריכות ימים. החברות באגודת הידידים של כרמל היא הזמנה לאינסוף הזדמנויות לפעול בקהילה שלנו לטובת עולם טוב יותר. עשייה שתגרום לנו הנאה ותביא אותנו ליישם ולהוציא לפועל את התוכניות שנכין יחד ".

חברי-העמותה-בסיור-במכון-ה-MRI-החדש

שלומי פורמן יזם, איש עסקים ופעיל חברתי בולט בעיר , שימש עד לאחרונה כנשיא מועדון "רוטרי" חיפה והוא חבר הנהלת "רוטרי" כבר יותר מ 6 שנים. במסגרת תפקידו כנשיא וחבר הנהלת המועדון, הרים שלומי פרויקטים רבים בעיר חיפה בהיקפים של מיליוני ₪ לטובת הקהילה בהם : פרויקט מחשב לכל ילד, מדי מהירות סלולאריים, עגלות מתנות לבתי החולים בחיפה, חלוקת מלגות למסעות לפולין, סלי מזון בחגים, סיוע לנוער בסיכון, מלגות לסטודנטים עולים חדשים, פרויקט מיוחד להקמת בית לחיילים בודדים בחיפה, ופרויקטים רבים ונוספים. שלומי בוגר קורס דירקטורים לארגונים חברתיים ועמותות, הוא בן 49 נשוי לורד ואבא גאה לעומר עדן ונוגה.

עוד הוסיף שלומי מול מליאת חברי העמותה ואמר כי, " כבר החודש נפעל לצרף חברים חדשים בעלי נתינה ורוח צעירה. טיבה של הרוח הצעירה בכך שהיא יוצרת תקווה מדביקה ברעננות שלה וסוחפת אחריה רבים וטובים. יחד נפעל כולנו כדי להיות גורם משפיע בקהילה לטובת חיזוקו ופיתוחו של המרכז הרפואי כרמל ".

את עמותת הידידים של כרמל מלווים ומובילים בשנים האחרונות מר אליעזר ויידה מזכיר העמותה מר גבי ביגר גזבר העמותה וסיגל פגי מזכירת העמותה.

לפרטים תמיכה והצטרפות לעמותת ידידי ביה"ח כרמל  כנסו לאתר ביה"ח כרמל באינטרנט עמותת הידידים – תרומה מכל הלב | מרכז רפואי כרמל (clalit.co.il)

דן ליאורי:
Related Post