X

יוקנעם: פרויקט קידום נשים חוצה מגזרים

בשנת 2000 הוקמה העמותה להעצמה כלכלית לנשים ושמה לעצמה כמטרה לקדם את האפשרויות הכלכליות והחברתיות של נשים באשר הן וזאת על ידי פיתוח עסקי. יותר משני עשורים לאחר מכן, אנחנו עדיין נמצאים במצב בו יש צורך בשינוי חברתי כלכלי משמעותי במעמד הנשים בארץ ולכן פעילותה של העמותה חשובה מתמיד. העמותה דואגת לימי עיון הרצאות והדרכות בנושאים עסקיים ומקצועיים לנשים עם דגש על קידום נשים מקבוצות נחלשות בחברה הישראלית.

היבא חלבי- פרויקט קידום נשים חוצה מגזרים ביוקנעם צילום: מנאל שעבאן

בסוף שנת 2021 ואל תוך שנת 2022 בחרה העמותה למקד את ההרצאות וימי העיון ביישובים הדרוזים והערבים באזור חיפה (שפרעם, דלית אל כרמל ועוד) כאשר את הפעילות נבחרה להעביר היבא חלבי מדלית אל כרמל, בעלת חברת WEWIN לייעוץ ארגוני ואימון ניהולי אשר מהווה בעצמה דוגמא לכך שכל אישה מכל עדה וכל חברה בארץ יכולה להצליח במידה ותרצה בזאת ובתנאי שתקבל כלים מקצועיים מתאימים.

לאחר שהובילה בהצלחה את הפרויקט עד כה, נבחרה היבא להעביר פרקים נבחרים בתוכנית דווקא ביישוב היהודי יוקנעם עם התמקדות במתן כלים פרקטיים. 

התוכנית כולה ארכה שלושה חודשים ותחת הכותרת 'פיתוח עסקי' נשות העסקים המקומיות למדו לדייק את העסק שלהם, להגדיר את הלקוחות שלהן, לקבוע ולבנות אסטרטגיה עסקית ושיווקית, לתמחר בצורה רווחית, וללמוד לנהל מעקב של רווח הפסד ותזרים מזומנים.

העמותה להעצמה כלכלית לנשים ממשיכה להוביל פרויקטים ייחודיים לקידום נשים בחברה הישראלית, ומוכיחה בבחירה שלה בהיבא את התמיכה והאמונה שלה בכל אישה באשר היא.

עדי ישראלי:
Related Post