X

יום שני מהסרטים: הוט סינמה בעופר גרנד קניון חיפה!

עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, מעניק חוויית צפייה גדולה מהחיים לילדים במהלך חודש נובמבר. במסגרת ה-GRAND CINEMA KIDS, יוצגו מגוון סרטי ילדים חדשים במחיר שווה לכל כיס: כרטיס לאחד מסרטי הילדים שבמבצע + פופקורן ושתיה קלה ב- 35 ₪ בלבד.

לוח ההקרנות – מדי יום שני, בשעה 17:30:

  • ביום שני ה- 4.11 "קסם של מפלצת":  כאשר הנערה לי מגלה גור ייטי בגג ביתה בשנגחאי, היא וחבריה, ג'ין ופנג, יוצאים למסע בלתי אפשרי כדי להחזיר אותו הביתה, למשפחתו. בדרך הם מגלים את יכולותיו הקסומות של חברם החדש ואת כוחה של חברות ויכולותיהם שלהם עצמם.
  • ביום שני ה- 11.11 "נורם בעיר הגדולה": בעוד נורם וחבריו מתכוננים לחתונתו של סבו, צרות מתחילות להתעורר בהר המסתורין. נורם פוגש ארכיאולוג בשם ג'ין, ומגלה שדקסטר, שותפו לשעבר, גנב חפץ סיני יחיד במינו. בעזרת חבריו המכרסמים, נורם יוצא למסע ברחבי העולם על מנת להשיב את החפץ למקומו הנכון. האם יקיים נורם את הבטחתו לחבריו ויספיק לחזור הביתה בשביל החתונה?
  • ביום שני ה- 18.11 " אסטריקס ושיקוי הקסמים": הקוסם אשפיקס מטפס על עצים בזריזות כדי לאסוף את צמחי הדבקון אשר ביערות המקיפים את הכפר שלו ושל חבריו האמיצים, אסטריקס ואובליקס. יום אחד המטפס המומחה נופל, ומודאג – מה יקרה לכפרו האהוב אם יום אחד הוא לא יוכל להכין את שיקוי הקסמים? עם אסטריקס ואובליקס לצידו, הוא יוצא לחפש ברחבי גאליה אחרי קוסם מוכשר וצעיר כדי להעביר לו את סוד הכנת שיקוי הקסמים.
  • ביום שני ה- 25.11 " משפחת אדמס": גרסת אנימציה חדשה לעלילותיה של המשפחה הכי משונה בשכונה – משפחת אדמס, שמגדירה מחדש את המושג 'שכנות טובה'.
  • הזמנת כרטיסים בקופות הקולנוע או באתר:www.hotcinema.co.il
  • המבצע תקף גם לכרטיס למלווה.
  • בכפוף לתקנון החברה * אין כפל מבצעים * עד גמר המלאי * התמונות להמחשה בלבד * יתכן שינוי בלו"ז או בתוכן האירועים * ט.ל.ח

הקרנות גרנד סינימה קידס יתקיימו במהלך נובמבר, מדי יום שני, ב-17:30 אחר הצהרים בהוט סינמה, גרנד קניון חיפה, קומה 7-.

לפרטים: עופר גרנד קניון חיפה– דרך שמחה גולן 54, חיפה 04-8145115 / www.grandcanyon.co.il

עדי ישראלי:
Related Post