X

יהודה מורגנשטרן הוא המנכ"ל החדש של משרד הבינוי והשיכון

מורגנשטרן, בעל 13 שנות ניסיון ניהולי בכיר, מתוכן 6 שנים בתפקידי מנכ"ל בפועל של החברה הכלכלית בני ברק, מ"מ מנכ"ל וסמנכ"ל החברה, ו-4 שנים נוספות בתפקיד מנכ"ל בחברת תלם.

מורגנשטרן בוגר תואר ראשון בהנדסה תעשיה וניהול מהטכניון ותואר שני מאוניברסיטת חיפה. כמו כן, מכהן משנת 2020 כדירקטור בתאגיד המים של עירית תל אביב "מי אביבים" ושימש בעבר כעמית מחקר במוסד שמואל נאמן למחקרי מדיניות לאומית.

יהודה מורגנשטרן מנכל צילום ניר קידר

מורגנשטרן בוגר הסמכות מקצועיות רבות, בין היתר: תוכנית העמיתים מעוז לפיתוח מנהיגות ממלכתית ורב מגזרית, קורס מנכלי"ם בחברות עירונית שע"י מרכז השלטון המקומי באוניברסיטת בר אילן, קורס דירקטור הלכה למעשה שע"י המרכז הישראלי לניהול ועוד. מורגנשטרן מתגורר בבני ברק, נשוי +6.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בירך על מינויו של המנכ"ל מורגנשטרן ואמר: "יהודה, הוא אחד האנשים המוכשרים והמסורים שהכרתי הוא בעל ניסיון רב, ואני בטוח כי אין טוב ממנו להוביל את המשרד בתקופה זאת. יהודה הוא דוגמה לאדם שרואה שליחות בביצוע תפקידים במגזר הציבורי, אני סמוך ובטוח בהצלחתו ואנחנו יחדיו מתחילים לעבוד כבר עכשיו למען אזרחי ישראל."

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון הנכנס, יהודה מורגנשטרן מסר: "אני מודה על האמון שניתן לי להוביל את משרד הבינוי והשיכון לצד השר בעת זו. תחומי העיסוק של המשרד בכלל ונושאי משבר הדיור בפרט הינם נושאים מרכזיים ומהותיים שנוגעים לכלל אזרחי ישראל. התפקיד שלנו כמשרד נושא אחריות גדולה בתחומים רבים ומגוונים. אני יודע כי מחכה לי עבודה קשה שמתחילה ברגע זה, ובכוונתי לעשות הכל במטרה לייצר מהלכים שיביאו פתרונות יעילים לטובת כלל אזרחי ישראל."

דן ליאורי:
Related Post