X

טקס חלוקת דיפלומות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

במעמד סגן ראש העיר נוף הגליל, סמיון ברון, יו"ר הוועד המנהל, אורי קדר, בברכה מרחוק של מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, אשר מחלימה מהקורונה, , בוגרי המכללה ובני משפחתם, קיבלו שמונים בוגרי מגמות ההנדסה במכללה דיפלומה.

בשם המרצים ברך רכז מגמת הנדסה אזרחית, אלבר עוויד, שאמר, "היינו כאן עבורכם ואין מאושרים מאתנו לחגוג עימכם את הצלחתם המקצועית." בשם הבוגרים ברכו גיא פנחס ורואאה עודתאללה.

בטקס מרגש ורב רושם קיבלו בוגרי מגמות ההנדסה השונות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, לקול תשואות בני המשפחה וחבריהם ללימודים, את הדיפלומה הנחשקת.

צילומים: דוברות המכללה

את הטקס פתחו סגן ראש העיר נוף הגליל, סמיון ברון  שעמד בברכתו לבוגרים ולבני משפחותיהם על התפתחות המכללה כחלק מהמתפתחות וההתחדשות העירונית בנוף הגליל אשר מובילה בחינוך, תעסוקה ודיור איכותי, סמיון הזמין את הבוגרים לקבוע ביתם בנוף הגליל. אחריו ברך אורי קדר, יו"ר הוועד המנהל , אשר בדרכו המיוחדת שיבח את מגיעים לקו הגמר ואיחל להם השתלבות בתפקידי ניהול והובלה בתעשייה הישראלית, תוך שהוא מדגיש את הרב תרבותיות במכללה והדגיש: "מכללה זו היא לא עוד מכללה , היא המכללה של כולם למען כולם".

ממנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, נבצר להשתתף בטקס החשוב בשל החלמתה מהקורונה, סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים, סיגל גופר ברכה בשם המנכ"לית. בדברי ברכתה העלתה המנכ"לית מרב  על נס את החתירה הבלתי פוסקת למצוינות ולהצטיינות, את החשיבות ברכישת מקצוע מכובד ונדרש בתעשייה הישראלית. מרב אף הדגישה בברכתה את הביקוש הרב לבוגרי המכללה במקצועות ההנדסה השונים את היותם חלק מקטר הצמיחה הכלכלי של מדינת ישראל.

הבוגרת המצטיינת רואאה עם מרכזת המגמה, ריקי מעוז

מרב הודתה לצוות המכללה על ההשקעה , על שלא ויתרו לאף סטודנט ולא ויתרו על אף סטודנט, על שיצרו אקלים לימודי מיטבי, בשילוב ערכי המכללה ועם הפנים לקהילה.

בשם המרצים ברך אלבר עוואד, רכז מגמת הנדסה אזרחית , אשר שיתף בתנאים החשובים להצלחת הבוגרים בלימודיהם במכללה, רצינות, התמדה, השקעה, ותמיכה מצד צוות המכללה שהיה נכון להושיט יד בכל תחנה מתחנות לימודי הבוגרים במכללה.

בשם הבוגרים נשאו דברים רואא עודתאללה מנוף הגליל, בוגרת מגמת אדריכלות ומעצבת פנים, "התחלנו את הלימודים בידיעה שאנחנו נכנסים לתקופה ארוכה עם עבודה קשה המלווה אותנו לכל אורך הלימודים. פגשנו באתגרים רבים, בהם מבחנים קשים, דרישות גבוהות, עומס מטלות וכמובן מחסור בזמן.

אבל אם בעוד כמה שנים אשאל כל אחד מכם מה הוא זכה מהלימודים אני בספק אם התשובה שלו תהיה איזה ציון הוא קיבל בקורס זה או אחר. בשבילי, ואני בטוחה שבשביל רובכם לימודים הם לא רק מבחנים, תרגילים וציונים. למדנו פה הרבה מעבר. אנחנו יוצאים מכאן עם כלים שרכשנו באופן המקצועי ובאופן האישי. הכרנו חברים חדשים שרק בגללם היה שווה לעבור הכל. אני רוצה להודות למכללה המיוחדת הזו המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, על ההזדמנות שנפלה בחלקי על שאפשרתם לי להגשים את חלומי, להתפתח ולהתקדם במקצוע כל כך מוצלח ומאתגר."

הבוגר, גיא פנחס ממגמת תעשייה וניהול אמר בדברי ברכתו, "שאלו אותי למה דווקא במכללה הטכנולוגית נוף הגליל? עניתי, בגלל שכאן הרגשתי מיד בבית מהשיחה עם איתן מורג רכז מגמת תעשיה וניהול לפני הלימודים וכמובן מהיום הראשון ללימודים."

במהלך הטקס נפרדו גם הבוגרים מגמלאית המכללה, יקירת המכללה, אריאלה דוייטש, אשר סיימה עבודתה במכללה לאחר שלושים ושבע שנות עשייה. על הפקת הטקס, תכלולו והובלתו נצחה בחן רב ובצניעות,  רונית מדר, מנהלת תחום הדיפלומות ומנהל הסטודנטים.

עדי ישראלי:
Related Post