X

טירת כרמל: לילך ארגמן הכריזה על תמיכה באריה פרג׳ון לראשות העיר

לילך ארגמן, המתמודדת למועצת העיר תחת רשימת ״צעירי טירת-כרמל״, הודיעה השבוע כי לאחר ששמעה את תוכניותיהם של כל המועמדים לראשות העיר ולאחר תהליך ארוך של ניתוח והתבוננות – החליטה לתמוך באריה פרג׳ון, כי רק לאריה פרג׳ון יש את הניסיון והיכולת לנווט את טירת-כרמל בשנים הקרובות.

מתוך דבריה של לילך ארגמן: ״החלטתי, בסיכומו של תהליך מורכב של ניתוח והתבוננות, להכריז בפומבי על תמיכתי באריה פרג׳ון לראשות העיר. אני חושבת ומאמינה שמבין המתמודדים לראשות, רק לאריה פרג'ון יש את הניסיון והיכולת לנווט את העיר שלנו בשנים הקרובות למקום שבו היא צריכה להיות. להפוך אותה לעיר שמשקיעה בחינוך מלידה והלאה על כל רבדיו, להפעיל את כל המנגנונים העירוניים, לנצל נכון את כל המשאבים של העיר לטובת התושבים – ולעשות את כל זה בצורה שיוויונית ומכבדת, מבלי להיכנע לאינטרסים צרים או לשחיתות.״

אריה פרג׳ון מסר בתגובה: ״אני שמח מאוד על הודעת התמיכה של לילך ארגמן ורשימתה במועמדותי לראשות העיר. תמיכתה של לילך תמשיך לחזק את התמיכה הגדלה והולכת שאני מקבל בשכונות החדשות בעיר, בין השאר, עקב פאנל המועמדים שבו השתתפתי בשכונה החדשה לפני כחודש".

לדבריו: "לילך מצטרפת לסחף הגדול שיש בשבועות האחרונים, כאשר רבים ממשיכים להצטרף לדרך היחידה להוביל שינוי בטירת כרמל – על-ידי תמיכה במועמדותי לראשות העיר. אני מקווה שביחד עם לילך, נוכל להביא את השינוי שטירת-כרמל זקוקה לו״.

[קרדיט לתמונה: מטה הבחירות של אריה פרג׳ון]

דן ליאורי:
Related Post