X

טירת כרמל :יו"ר קהילת עולי אתיופיה הצטרף לרשימת אריה פרג'ון

לראשונה בטירת כרמל, צפוי בן העדה האתיופית, דמלו בירו, שנבחר כיו"ר ועד הקהילה בעיר, לכהן במועצת טירת כרמל, לאחר שהוצב במקום השלישי והראלי ברשימת הבית היהודי, בראשות אריה פרג'ון, המתמודד לראשות העיר.

דמלו בירו, מנהיג קהילת עולי אתיופיה המתגוררת בטירת כרמל, נחשב לדמות מובילה בעדה המונה כ-400 בתי אב. את מרבית זמנו הוא מקדיש לנושאים הקשורים לבני העדה כדי להטיב את תנאי חייהם והתנהלותם מול הרשויות המקומיות והארציות.

"אנחנו גאים ושמחים להיות הרשימה הראשונה בעיר שמכניסה במקום ריאלי נציג של העדה האתיופית הגדולה והמכובדת ובטוחים כי הדבר יסייע לבני הקהילה להשתלב בטירת כרמל" אומר אריה פרג'ון העומד בראש רשימת הבית היהודי  ומסיף "הרשימה שלנו מגוונת ומציגה את שלל גווני האוכלוסייה בעיר מתוך ראיה כוללת של המקום". כזכור במקום 2 ברשימה נמצא איש העסקים הוותיק והמוכר רוני לניאדו.

אין זו הפעם הראשונה שאריה פרג'ון מתחבר לבני הקהילה האתיופית בעיר. בתקופת כהונתו כראש העיר טירת כרמל, סייע  פרג'ון בהקמת בית המשמש כמועדון לבני הקהילה האתיופית.

בפגישה שקיים עם אריה פרג'ון  אמר יו"ר הקהילה האתיופית דמלו בירו כי הוא שמח על ההזדמנות שניתנה לו להצטרף לרשימת הבית היהודי כדי "לבטא את צרכי הקהילה בחיי היומיום ולסייע בשילובה בכל תחומי העשייה, תוך שמירה על המורשת והתרבות של יוצאי אתיופיה".

לדברי דמלו "העדה האתיופית בטירת כרמל עומדת מאחורי ומצפה שאבחר למועצת העיר. כמובן שכולם תומכים במועמדותו של אריה פרג'ון לראשות העיר כי אנו מאמינים בו, בניסיון שהוא מביא איתו ובתחושת השליחות שלו למען התושבים. כמו כן אריה פרג'ון הוכיח בעבר שהוא מקיים את הבטחותיו".

עדי ישראלי:
Related Post