X

טיפ: לאכול סופגניות ולביבות ללא רגשות אשם

אין ספק כי מזון מטוגן הוא אחד הפיתויים הגדולים ביותר שלנו, גם אם אנחנו יודעים שהוא יכול להשפיע על הבריאות והמשקל שלנו לרעה. לפי ארגון הבריאות העולמי, 39% מהאנשים בגילאי 18 ומעלה סובלים מעודף משקל קל ו-13% מהאנשים סובלים מעודף משקל כבד. ברור לחלוטין כי אנחנו חייבים לשים לב למה שאנחנו אוכלים; ויחד עם זאת, אין הדבר אומר כי לא נוכל להמשיך וליהנות מהמאכלים הטעימים האהובים עלינו.

ועכשיו, כאשר חנוכה – המביא עמו מסורת של מגוון מעדנים מטוגנים – כבר כאן, חשוב מתמיד לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת. בין אם אתם משתייכים לצד שנהנה מסופגניות ולביבות מבלי להתחשב בכמות השומן והקלוריות של המאכלים הטעימים הללו ובין אם תעדיפו להימנע מהפיתוי המטוגן עקב שמירה דקדקנית על תזונתכם, חברת פיליפס מספקת עבורכם את הפתרון המושלם.

בדיוק לשם כך פותח מכשיר ה-Philips Airfryer XXL, המאפשר לכם להתענג על המזון המטוגן האהוב עליכם עם עד 90% פחות שומן ובכלל זה – סופגניות, לביבות ושלל מאכלים מטוגנים נוספים. הטכנולוגיה הייחודית הינה פטנט של פיליפס ומסייעת להפחית את כמות השומן במזון ולהכין מגוון מאכלים טעימים ובריאים, כאשר ניתן לטגן, לאפות או לצלות את המאכלים האהובים. בכל אחת מן השיטות, התוצאה היא מזון העשוי בצורה מושלמת, בעל טעם פריך וקריספי מבחוץ ועדין ורך מבפנים.

יעל סונסינו, מנהלת שיווק של תחומי הבית בפיליפס ישראל "מסקר שערכנו לקראת חנוכה, גילינו כי 76% מהישראלים היו אוכלים הרבה יותר סופגניות ולביבות, אם הן היו מכילות כמות קטנה יותר של שמן באופן משמעותי מהכמות הרגילה. ממצא חשוב זה מדגיש פעם נוספת את הצורך במכשירי מטבח ביתיים, כמו מכשיר ה-Airfryer של פיליפס, אשר יעזרו לנו לשמור על תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא, ויחד עם זאת, נוכל ליהנות בעזרתם מהמאכלים האהובים עלינו".  

Philips Airfryer XXL פועל באמצעות שילוב בין פעולת חימום ומנוע עוצמתי (2225W) יחד עם טכנולוגיית Twin TuroStar, אשר גורמים לאוויר החם לנוע בצורת מערבולת מהירה – כמו טורנדו – על פני כל משטח הבישול וגורם למזון לצאת קריספי וטעים. Philips Airfryer XXL פותח כדי להפוך את החיים שלכם לפשוטים ולחסוך לכם את הטרחה שבבישול מנות שונות לכל המשפחה, עניין אשר לרוב לוקח זמן רב. המכשיר בקיבולת 1.4 ליטר מאפשר הכנה של ארוחה לכל המשפחה – החל מעוף שלם ועד ל-1.4 ק"ג של צ'יפס בבת אחת. כמו כן, ניתן להכין גם שניצלים, דגים, אנטיפסטי ואפילו קינוחים שונים בפשטות ובמהירות.

Philips Airfryer XXL מאפשר לכם להכין מזון טעים בזמן קצר יותר וללא הצורך לחמם את המכשיר מראש; 5 מצבי בישול מוגדרים מראש, בקרת טמפרטורה שבין 40-200 מעלות וחייגן QuickControl מספקים לכם שליטה מלאה לכל אורך תהליך הבישול; אפשרות ה-Keep Warm מבטיחה כי המנות יבושלו בצורה מושלמת וניתן יהיה להגישן בכל זמן; סל ה-QuickClean עם רשת שאינה נדבקת מסייע בניקוי המכשיר בצורה פשוטה ויעילה.

Philips Airfryer XXL מגיע עם ספר בעל 30 מתכונים וניתן למצוא מעל ל-200 מתכונים נוספים באפליקציית Philips Airfryer הייעודית.

 מחיר וזמינות מחיר מומלץ לצרכן – 1,990 שקלים. להשיג בחנויות החשמל המובחרות. היבואן הרשמי – אלקטרה.

אודות רויאל פיליפס

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר לאורך זמן, החל משמירה על אורך חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים. מטה החברה ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום הדמיות אבחון, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, ובתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2017, פיליפס הציגה מחזור מכירות של 17.8 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-74,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.philips.com/newscenter.

קרדיט צילום: יח"צ פיליפס.

זהבה הופמן:
Related Post