X

טיפים ל: שירותי אחסון תכולת דירה

שירותי אחסון תכולת הדירות בישראל הולכים וגדלים מדי שנה ואם לפני שני עשורים תהיתם מי בכלל צריך להשכיר מחסן לתכולת הדירה, היום יותר ויותר ישראלים רואים בשירות פתרון זמני ויעיל למצוקת המקום.

מתי צריך שירותי אחסון דירה?

שירותי אחסון תכולת דירות יכולים להיות דרך נפלאה למצוא פתרון מהיר וזול לאחסנה של מגוון פריטים באופן בטוח לפרק זמן משתנה – החל ממספר ימים ועד למספר שנים.

בין המצבים הנפוצים שבהם עולה הצורך בשירות ניתן למנות מקרים של נסיעות עסקיות ארוכות מעבר לים (רילוקיישן), מעברי דירות, חיפוש אחר מקום לאחסן ירושות ואפילו מקום בטוח לאחסנה של רהיטים בזמן שיפוצים. כל אלה מביאים לביקוש גבוה לשירות ואתו חברות אחסנה שצצות כמו פטריות אחרי הגשם. נשאלת השאלה האם יש שוני בין החברות השונות. בהחלט כן.

מאחר שבתחום האחסון אין קריטריונים מחייבים (ואם יש אז לא תמיד יהיה מי שיאכוף אותם), ישנן חברות רבות – חלקן מעולות וחלקן פחות ובחירה לא נכונה עשויה להביא אתכם למצב שבו אתם עשויים למצוא את עצמכם במצבים לא נעימים – החל מתכולה שנפגעה, גניבות ועד לצו סגירה שמוצא למקום.

איך לבחור שירותי אחסון תכולה – הרבה אפשרויות אך לא כולן טובות לכם

חיפוש קצר יראה לכם עשרות תוצאות של חברות שמאחסנות תכולת דירה אך חייבים להבין בהקשר הזה שני דברים חשובים.

ראשית, מדובר בענף עם הרבה מתווכים שבו רבים מציעים את השירות אך לא מספקים אותו באופן ישיר. למה זה אכפת לכם? משתי סיבות – האחת המחירים שגבוהים שאתם עשויים לשלם (דמי תיווך) והשנייה עוסקת בשאלה מול מי עובדים ואל מי פונים אם יש בעיה?

ההמלצה בעניין זה היא לבחור בחברה שמספקת שירותי הובלה ואחסנה תחת קורת גג אחת באופן ישיר ובלי מתווכים. באופן הזה תשלמו פחות ותמיד יהיה לכם לפי לפנות במקרה הצורך.

שנית, לא כל מכולה שמתאימה לאחסנת קרטונים תספק את התנאים הטובים לשמירה על הרהיטים היקרים שלכם או על מכשירי החשמל הלבנים. חשבתם לאחסן את התכולה במכולה? זה עשוי להיות רעיון לא טוב מכיוון שהטמפרטורה הגבוהה עלולה לגרום לנזקים.

מעבר לזה, ישנן שתי חלופות עיקריות – האחת מחסן משותף שבו אתם חולקים את השטח עם לקוחות אחרים ולעומת זאת ישנה את האפשרות לאחסן ביחידת אחסנה פרטית.

כמובן שהאפשרות האחרונה היא הטובה והמומלצת מהסיבה שבאופן הזה אתם לא תלויים במה שהשכן מאחסן, מצב הרהיטים שלו ויכולים להגיע ליחידה כמעט בכל פעם שאתם צריכים להוציא או לאחסן דברים נוספים.

יתירה מזאת, חשוב לבדוק שמקום האחסנה עומד בתנאים הבאים:

  1. רישיונות – על מנת לספק שירותי אחסון תכולה צריך המקום להיות בעל רישיון מתאים מהרשות המקומית ולקבל את אישור מכבי האש.
  2. מצב תחזוקתי – בדקו שהמקום מתוחזק כהלכה, שקיימים בו שירותי ניקיון יומיים ואף הדברה יזומה של מזיקים לפחות פעם בחודש.
  3. סידורי אבטחה – שמירה, מצלמות ואזעקה הם חלקים בלתי נפרדים מכל מתחם אחסנה ראוי.
  4. בידוד – טמפרטורות קיצוניות עשויות לפגוע בתכולה שלכם ועל כן חשוב שיהיה מקום מוצל ומאוורר באופן תמידי.
  5. נגישות לחברת ההובלה – שבילים רחבים, חניה גדולה למשאית וכל מה שיעשה את החיים של המובילים קלים יותר וימנע פגיעה ברכוש בעת המעברים.
  6. ביטוח – ביטוח צריך להינתן לכם כחלק מהשירות. בדקו שלא נדרשת תוספת מחיר עבורו.

כמה עולים שירותי אחסנה?

המחיר של שירותי האחסנה נקבע על פי טיב המחסן, כמות התכולה שמאחסנים, המיקום שלו (במרכז הארץ השירות יקר יותר מפני שהקרקע יקרה יותר) וכמובן אופן האחסנה כשאחסון בתאים אישיים יהיה יקר יותר אך הרבה יותר נוח ובטוח.

המחיר הינו עבור חודש אחד של אחסנה כאשר ככל שהתקופה ארוכה יותר, כך המחיר לחודש עשוי לרדת ולהיות יותר זול.

  • אחסון תכולת דירת חדר: החל מ-300 ₪.
  • אחסון תכולת דירת שני חדרים: החל מ-350 ₪.
  • אחסון תכולת דירת שלושה חדרים: החל מ-500 ₪.
  • אחסון תכולת דירת 4 חדרים: החל מ-600 ₪.
  • אחסון תכולת דירת 5 חדרים: החל מ-800 ₪.
  • השכרת מחסן (מחיר לקוב): החל מ-20 ₪.
זהבה הופמן:
Related Post