X

טיפים לעיצוב גינות בתקציב נמוך

גינה פרטית היא מקום של שלווה ורוגע. זה יכול להיות גם מקום השראה לאומנים וסופרים אפילו. ובעידן של העבודה מהבית, אנשים רבים בוחרים לעבוד תחת כיפת השמיים בגינתם הפרטית. אז הנה כמה טיפים לעיצוב גינות בתקציב ידידותי.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

גינה יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לילדים לבלות בחוץ, לקבל אוויר צח ולהתאמן. בגינה אנו מגדלים עשבי תיבול, כמו גם ירקות וצמחי נוי. עם זאת, לא תמיד קל לעצב גינה בתקציב נמוך. אם אתם רוצים לעצב גינה בתקציב ידידותי לכיס, הנה כמה טיפים שעשויים לעזור לכם, נתחיל עם בחירת תאורת גינות בזול.

בחירת תאורת גינה בזול

תאורה היא חלק חשוב בכל גינה ויכולה לעשות הבדל עצום באיך שהיא נראית ומרגישה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תאורת גינה מתאימה לגינה שלכם. למשל, איזה מראה אתם רוצים? מה התקציב שלכם? כמה זמן תבלו בגן ובאילו שעות של היום? כמה אנרגיה אתם רוצים להשקיע בתחזוקה? איזה סוג של צמחים יש בגינה?

כדאי לדעת, יש כל כך הרבה דרכים שונות להאיר את הגינה שלכם, עד שמציאת תאורת גינה זולה לא אמורה להיות קשה בכלל. למשל, תוכלו לבחור נורות LED או ליבון, ותוכלו אפילו להשתמש באנרגיה סולארית אם תבחרו לחסוך בחשמל.

מספר טיפים כיצד ליצור גינה יפה ובריאה בזול

בחרתם כבר תאורת גינה פרטית? מעולה, כעת בחרו צמחים שמקורם באזור שלכם והם רגילים לתנאי מזג האוויר בסביבת הגינה. זה יעזור להם לגדול טוב יותר ותשקיעו פחות זמן בתחזוקה שלהם. כמו כן, תוכלו למזער את הסיכוי שהם ינבלו, מה שיצריך כמובן שתילה מחדש. כך תוכלו לחסוך כסף בטווח הקצר והארוך גם יחד.

טיפ נוסף הוא, לשתול פרחים הפורחים בתקופות שונות של השנה, כך שהם תמיד יהיו פורחים. באופן זה, הגינה שלכם תמיד תיראה תוססת וצבעונית. אגב, תאורה לגינה צריכה להיבחר תוך מתן דגש על החמאה לצמחים. במילים אחרות, תאורת גינות אמורה להאיר על הצמחייה ולהחמיא לה.

עוד דרכים לחסוך כסף בעת עיצוב גינות

הימנעו ככל האפשר משימוש בחומרי הדברה, מכיוון שהם עלולים לפגוע בסביבה וביצורים חיים אחרים והם גם יקרים. במקום זאת, השתמשו בהדברות טבעיות כמו פרת משה רבנו (היא "צדה" כנימת וטפילים אחרים של צמחייה) כדי להדביר מזיקים. כמו כן, תוכלו להשתמש בדשנים אורגניים כמו קומפוסט כדי לדשן את האדמה במקום דשנים כימיים שיכולים להיות מזיקים ויקרים.

בסופו של דבר, אם עושים את זה נכון, עיצוב גינות הוא תחביב מהנה ומתגמל. אבל זה יכול להיות גם הרבה עבודה. לכן צריך לדעת מראש למה אתם נכנסים. אם אתם מתקשים אפילו בבחירת תאורת גינה פרטית, אל תתחילו בכלל עם גינון. יהיה אולי כדאי לשכור גנן.

עדי ישראלי:
Related Post