X

טיפים לבחירת מייבש כביסה מתאים !

קשה לדמיין את החיים בלי מייבש כביסה. החיסכון בזמן וכמובן, בגדים חמים ונעימים מוכנים ללבישה. מייבש כביסה הפך לאחד ממוצרי החשמל הפופולאריים בבית וחשוב לבחור את הדגם הנכון על פי המיקום, הצרכים וכמובן – הביצועים.
לפניכם אוסף של עצות, שיעזרו לכם ברכישת המייבש האולטימטיבי.

מיקום המייבש לפי תנאי החלל
מומלץ להחליט מראש היכן למקם את המייבש – במטבח, חדר כביסה, חדר רחצה והאם יש מגבלת מקום על מנת לבחור מייבש שיתאים לאזור הייעודי. הקיבולת של מייבש כביסה נעה בין 6-9 ק"ג והמידות ל-7 ק"מ הן לרוב ‎ 640 x 850 x 600‎ כך שיש לקחת בחשבון את רוחב ואורך וכמובן גובה המייבש כמו גם פתח אוורור בצד. מומלץ להתייחס גם לסוג הפתיחה (למשל, קדמית) וכן לגודל הדלת בעת הפתיחה, כדי לא לחסום את המרחב בפתיחת המייבש. מקמו את המייבש במקום שיאפשר גישה נוחה.

מכונת ייבוש

שימו לב שישנם דגמים של מייבשים עם אפשרות להיפוך של כיוון פתיחת הדלת להתאמת המייבש. היום אפשר גם למצוא מייבשי כביסה מבית היוצר של סמסונג אשר פועלים על פי שיטת עיבוי באמצעות קונדנסור כך שאין צורך בצינור פליטת אדים.

התאמת המייבש להרגלי הכביסה של המשפחה
קיבולת המייבש קובעת איזה משקל של בגדים תוכלו לייבש בכל פעם וככל שהקיבולת גדולה יותר, כך ניתן לייבש יותר בגדים. הקיבולת תלויה במסה המוערכת של בגדים שאתם נוהגים לכבס ושתרצו לייבש ומשפחות המבצעות כביסות רבות זקוקות למייבש בקיבולת גדולה יותר. כמובן שהמטרה היא שלא תצטרכו לדחוס את הבגדים ולמנוע את התקמטותם.
בכל מקרה, תמיד יש לבדוק את עוצמת הייבוש כדי להבין תוך כמה זמן ובאיזו קיבולת תוכלו ליהנות מבגדים יבשים לחלוטין.

יש לבדוק כמה ואילו תוכניות ייבוש מציע המייבש באילו דרגות ייבוש (למשל, ייבוש ייעודי לבגדי צמר או בגדים עדינים במיוחד וכן תוכנית לייבוש מהיר במיוחד בזמני לחץ) ומומלץ להעדיף מייבש כביסה הכולל גם טיימר כך שהוא נכבה עם סיום פעולת הייבוש ואין בעיה להפעילו לפני השינה או היציאה מהבית.

כדאי גם לבחור מייבש שניתן לנקות בקלות על ידי מברשת או שואב אבק ללא פירוק לתחזוקה נוחה לאורך זמן. עוצמת הרעש אף היא משפיעה על איכות החיים והמטרה היא להעדיף מייבשים שקטים ככל שניתן, במיוחד אם אתם נוטים להפעיל את המייבש בשעות הערב המאוחרות או בשעות הלילה.

הטכנולוגיה המתקדמת שעושה הבדל בייבוש ללא פשרות
המייבשים של היום הם ממש לא המייבשים של פעם. חברת Samsung מציגה נבחרת של מייבשים הפועלים בטכנולוגיה מתקדמת ששומרת על איכות הבגד ועל פעילות סדירה של המייבש. כך למשל, ישנם דגמים של מייבשי כביסה של המותג כמו מייבש כביסה Samsung DV90M5200QW ‏9 ‏ק"ג המצויד במערכת ניטור שגיאות אוטומטית אשר בכוחה לזהות ולאבחן בעיות בשלב מוקדם וכן בעלת תוף יהלום השפר את הפרודוקטיביות ומהירות הייבוש ושומר על בלאי נמוך מאוד של הבגדים ושומר על הבד. הדגם אף כולל תאורת LED ותצוגה דיגיטלית וחיישני לחות וטמפרטורה להשגת חיסכון אנרגטי.

כיום ניתן למצוא מייבשי כביסה המציעים מחוונים שמסייעים בהתאמת פעולת הייבוש כמו מחוון גובה מים ומחוון לפילטר מלא. גם בלי הבנה טכנולוגית ניתן לעקוב אחר פעולת הייבוש.

חפשו מייבש כביסה אטרקטיבי ואסתטי למראה בגוון המועדף שמציע נוחות שימוש מבחינת לוח הפיקוד והתצוגה, מגוון תוכניות הפעלה ושליטה להשגת ייבוש הבגדים לפי הצרכים האישיים שלכם. בדקו לכמה זמן תקפה האחריות ומה היא כוללת והעדיפו מייבשים של חברה מובילה בשוק כמו מייבשי כביסה של סמסונג.

זהבה הופמן:
Related Post