X

טיפולי אסתטיקה ובריאות מומלצים…

בשנים האחרונות התווספו לקליניקות הטיפוח טיפולים חדשניים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות אשר יוצרות מהפך מהותי בנראות של עור הפנים לכל אחד מהמטופלים.

טיפולים יוצאי דופן

אחד הטיפולים שנשים רבות מבצעות מתוך שלל טיפולי אסתטיקה ובריאות מומלצים, הוא טיפול מזותרפיה. מדובר בטיפול שנועד להצעיר את הנראות של הפנים. הקוסמטיקאית שהיא מומחית בתחום זה מבצעת זאת באמצעות מחטים דקיקות בשכבת הדרמיס. טיפול זה יוצר אפקטיביות במקומות שרואים רפיון בעור, אובדן של נפח, קמטים, קמטוטים וסימנים של הגיל המתבגר וגם חוסר בחיוניות.

המקומות שבהם מבצעים טיפולי אסתטיקה ובריאות מומלצים מסוג זה הם בין האף לשפתיים, סביב עצמות הלחיים, בקו הלסת, סביב העיניים, בצוואר ובמקומות נוספים.

דרך נוספת להצערת הנראות היא באמצעות זריקות PRF שהן טסיות מועשרות פלזמה מתוך הדם לאור הריכוזיות של הטסיות הללו שאחראיות על הורמוני הגדילה, מתבצע טיפול אפקטיבי וזאת תוך החלמה מהירה במיוחד.

טיפולי לייזר בגוף

באמצעות מכשיר לייזר IPL וג'ל אלחוש, אפשר לבצע הסרת שיער לבעלי עור בהיר וזאת בהתאם לקצב הצמיחה, לפי העובי של השערות והצפיפות שלהן. יש לקוחות שמעוניינים לבצע הסרה של שיער בכל הגוף ואחרים שמעדיפים במיקומים ספציפיים כמו רגליים, ידיים, קו הביקיני ועוד.

טיפולי פילינג עמוק

אחד הטיפולים הנדרשים ביותר בין טיפולי אסתטיקה ובריאות מומלצים הוא טיפול פילינג עמוק. בתהליך הייחודי מסירה הקוסמטיקאית את כל העור בשכבה העליונה וזאת על ידי הקילוף של התאים המתים. במקומם צומחים תאים חדשים ובריאים והנראות של כל מטפל משתנה ביותר והוא נראה הרבה יותר צעיר.

כיוון שמדובר בשכבת עור חדשה, מומלץ לא להימצא בשמש היוקדת במשך שבועיים עד שלושה מיום הטיפול.

טיפול באקנה ובצלקות

טיפל פילינג עמוק מתאים מאד ללקוחות אשר סובלים געת מפצעי אקנה או סבלו מהם בעבר. כאשר הקוסמטיקאית מורידה את השכבה העליונה, הצלקות נעלמות ועור הפנים נראה עדין ומבריק. זו הסיבה שבמהלך הטיפולים נגד פצעי אקנה מתבצע שימוש בתכשירים קוסמטיים ייעודיים אשר מפחיתים באופן משמעותי את הבעיה הקשה של בני הנוער שיש להם פצעי אקנה בפנים, בצוואר, בגב ובמקומות נוספים.

הטיפול המהפכני הזה הוא בין טיפולי אסתטיקה ובריאות מומלצים ביותר, כיוון שהעובדה שנעלמים הפצעים והצלקות מוסיפה רבות לדימוי העצמי ולרמת הביטחון העצמי של כל אחד מהמטופלים לאור ההשפעה הרבה של הפצעים הללו על הנראות הכללית שלהם והבושה הגדולה שהם חשים לאור זאת.

זהבה הופמן:
Related Post