X

טושיבה: משקפים חכמות שמסייעות למיון וניהול מלאי

טושיבה מצרפת למשקפיים החכמים את פתרון ה-Pick-By-Vision הייעודי למשימות ייצור בשטח, מיון, לוגיסטיקה וניהול מלאי  הפתרון החדש, xPick, יצטרף לחבילת הפתרונות הראשונים מסוגם של Ubimax הפועלים על פלטפורמת חלונות ועוצב במיוחד עבור ענף הלוגיסטיקה הפתרונות של טושיבה פותחו על ידי שותפתה של טושיבה, חברת Ubimax

  טושיבה הכריזה על ה- xPick – התוסף החדש לחבילת הפתרונות של החברה המיועדים למחשב הלביש הראשון שלה, dynaEdge DE-100 ולמשקפיים החכמים AR 100. תוכנת ה- xPick החדשה תוכננה במיוחד למשימות ניהול סביבת העבודה בענפי הלוגיסטיקה.

הפתרון החדש שמצטרף לחבילת הפתרונות הקיימת ובה  ה- xMake, xInspect ו- xAssist – פותח על ידי השותפה האסטרטגית של טושיבה, חברת Ubimax, מובילת השוק לפתרונות מחשוב לביש לארגונים במגזרי תעשייה שונים. החבילה כולה היא הראשונה מסוגה המותאמת לעבודה עם ה- dynaEdge של טושיבה והיא מיועדת לתגבור הפרודוקטיביות בקרב עסקים במגזרי התעשייה השונים.

בין השאר יסייע השימוש ב- xPick בניהול סביבת העבודה, מעבודות מיון ידניות, סידור הזמנות, ניהול מלאי ועד קבלת סחורות למחסן. היתרון הגדול: ידי המשתמש נשארות ריקות בזמן העבודה כשכל ההוראות וההנחיות למשימות השוטפות מוקרנות על גבי המשקפיים – היישר לשדה הראייה של המשתמש. ניתן לצרף לתוכנה גם יכולות של סריקת ברקודים ומשקל.

dynaEdge DE-100 הוא מערכת מחשוב Edge לבישה וניידת שמציעה את הכוח והביצועים של מחשב פיסי מתקדם. המשקפיים החכמים, AR 100 מצוידים בחיבור Wi-Fi מתקדם, חיבור בלוטות׳ ו-GPS , המאפשרים להתחבר לרשת הארגונית, לקבל ולשלוח מידע ולשדר וידאו חי.

״פתרונות מציאות נעזרת תפסו בשנה החולפת את תשומת הלב של השוק״, אומר מאקי יאמשיטה, סגן נשיא בכיר לפתרונות מחשוב בטושיבה אירופה. ״בסקר שערכנו גילינו ש-77 אחוז ממקבלי ההחלטות בארגונים מתכוונים לשלב את הטכנולוגיה החדשנית הזו בעסק במהלך 3 השנים הקרובות. ההזדמנות למקסם את הפרודוקטיביות תוך הרחבת מערך ההתקנים המקושרים הוא מתכון מנצח – במיוד כשמדובר ארגונים מבוססי לוגיסטיקה וייצור״.

לדברי יאן ג׳ונקר, CCO  של חברת Ubimax, השקת חבילת הפתרונות הראשונה התקבלה בהצלחה מסחררת והפתרון החדש נבע מדרישות השוק לחיזוק הפעילות בסביבת העבודה התעשייתית באמצעות משקפי מציאות רבודה הרצים על מערכת ׳חלונות׳. פתרונות המשקפיים החכמים שלנו ושל טושיבה משנים את כללי המשחק עבור סביבת העבודה״.

הפתרון החדש כמו גם כל חבילת הפתרונות, זמינים מהחודש  באמצעות חברת מפעיל, המייצגת בישראל את חברת טושיבה.

 למידע נוסף:

www.toshiba.eu/dynaEdge

 

דן ליאורי:
Related Post