X

חנוכה בסמטאות צפת…

חג החנוכה נחשב לאחד החגים האהובים ביותר, ולא בכדי. סופגניות, סביבונים, חנוכיות והמון אור. במרכז התיירות אסנט בצפת מזמינים אתכם לחגוג את חג האורים במגוון סיורי חנוכיות, סיפורי צפת ההיסטורית, נופים גליליים, הדלקת נרות חגיגית וסדנאות להכנת נרות וחנוכיות. כל זאת בפעילויות קסומות בסמטאות העיר העתיקה בצפת.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

19.12, 21.12, 24.12 – סיור חנוכיות ומופע הניגון הגלילי:

סיורי חנוכה צילום- אסנט

במסגרת הסיור שייצא בשעה 16:30 (ב-24.12, הסיור יחל ב-19:30 לאחר צאת השבת) ממרכז התיירות אסנט בצפת ויימשך כשעתיים נצעד עם המדריך מול נופי הגליל הפורח אל תוך הסיפורים שהפכו את צפת לעיר מיוחדת כל כך. נחלוף בסמטאות ציוריות המארות באור החנוכיות מבתי התושבים ונסחף יחד אל תוך הקסם האגדי של העיר העתיקה. בסיום הסיור נחזור למרכז אסנט למופע הניגון הגלילי עם אמני ניגון ושירה שייקחו אותנו למסע של ניגוני אור. את הערב נסיים בדלקת נרות מרגשת  עם שירי חג החנוכה ונתכבד בספינג' המסורתי, סיידר חם ומרק עשיר. עלות: 75 ש"ח למשתתף כולל הכיבוד.

20.12, 22.12, 25.12 – סיור עששיות מוסיקלי באווירת החנוכה:

נפגשים בשעה 16:30 במרכז אסנט ומשם נצא עם מדריך ונגן לסיור מוזיקלי קסום כשבידנו אור ואש: עששיות נפט מקוריות. נמשיך ליער גלילי בסמוך לעיר העתיקה, שם נתחבר אל ניגוני החנוכה,  במופע ניגיון אותנטי בחיק הטבע – חוויה מרגשת וסוחפת!

מופע מוסיקאלי לאור עששיות חנוכה

נמשיך לצעוד לעבר סמטאות צפת העתיקה עם הסברים וסיפורים על צפת ונגלה את הסודות של חג החנוכה. הסיור כולו מלווה בניגונים ושירה חוויתי לתוכן העמוק והאווירה הקסומה של העיר צפת.

בסיום הסיור נחזור למרכז אסנט להדלקת נרות מרגשת – נשיר את שירי חג החנוכה האהובים ונתכבד בספינג', סיידר חם ומרק עשיר. עלות: 85 ש"ח למשתתף כולל הכיבוד.

לאורך כל ימי החג: סדנאות להכנת נרות, חנוכיות וכו'.

במרכז התיירות אסנט יקיימו לאורך כל ימי החג מגוון סדנאות חווייתיות לכל המשפחה. הסדנאות יתקיימו במתחם מרכז התיירות ברחוב הארי 2 בצפת ויאפשרו פעילות משפחתית מגבשת וחווייתית בעלות סמלית בלבד. נדרשת הרשמה מראש.

לפרטים נוספים והרשמה: מרכז התיירות אסנט צפת https://www.ascent.co.il/chanuka/ ובטלפון: 0773601101

זהבה הופמן:
Related Post