X

חמשה טיפים שכדאי לדעת לפני שמזמינים אמבולנס

כולנו מעדיפים להיות בריאים ולא להזדקק לשירותיו של אמבולנס. אך אם קיימת בעיה רפואית ומזמינים שירות זה, חשוב לדעת כמה דברים אקוטיים אשר קשורים להתנהלות עם גורם זה.

סוגי אמבולנסים

קיימים כמה סוגי אמבולנסים ולכן חשוב לדעת שכאשר מזמינים אמבולנס לומר מה הצורך כדי שיגיע האמבולנס המתאים. הנושא חשוב במיוחד כאשר מדובר באירוע לבבי אשר במקרה זה יש להזמין ניידת טיפול נמרץ. בניידת זו קיים מכשור ייעודי למטרה זו וצוות אשר מתמקצע בתחום בעיות לבביות ולכן חשוב שהם אלו שיעניקו טיפול ראשוני במצב זה, כיוון שכל דקה היא חשובה.

אמבולנס פרטי

האמבולנסים האחרים מותאמים לרפואת חירום והם מסייעים רבות במקרים של תאונות דרכים, לכל אדם אשר נקלע למצוקה רפואית, בבית, ברחוב או בכל מקום אחר.

קבלת החזר כספי מקופת חולים

העלות של נסיעה באמבולנס פרטי אינה זולה והיא נמדדת על פי אופייה של הנסיעה והמרחק הגיאוגרפי מהיעד. רוב מרפאות קופות החולים מבצעות החזר כספי ללקוח עבור מלוא עלות הנסיעה או חלק ממנה, בהתאם לקריטריונים ספציפיים. לכן מומלץ להגיש את החשבונית למרפאה הרלוונטית כדי לקבל את הכספים המגיעים ללקוחות.

כדאי לבדוק אילו כיסויים קיימים לכל אחד מבני המשפחה למקרה צורך ובהתאם לכך להזמין אמבולנס כך שהמבוטח יוכל לקבל את ההחזר הכספי או חלק ממנו.

שירות הסעה למוגבלי תנועה

קיים קושי עצום בהסעת אנשים מוגבלים לטיפולים או בדיקות רפואיות. הפתרון הנוח ביותר הוא להזמין אמבולנס אשר מותאם לנכים. הוא יגיע לביתו של הלקוח יסיע אותו בכיסא גלגלים מיוחד או על המיטה ובתום הטיפול יחזיר אותו לביתו, או לבית האבות שבו הוא גר.

נהג האמבולנס המנוסה מודע היטב כיצד לטפל באדם מוגבל והוא מסיע אותו תוך מתן תשומת לב רבה ממקום למקום.

טיפול בהעברת חולים או נפטרים המגיעים באמצעות מטוסים

קיימים מקרים רבים אשר בהם מגיעים ארצה ישראלים או זרים חולים, אשר טופלו בחו"ל ומגיעים ארצה להמשך הטיפול הרפואי באחד מבתי החולים בישראל. על פי תיאום מראש ובאישור מיוחד, אמבולנס פרטי ממתין במיקום ספציפי וממתין לנחיתת המטוס. לאחר מכן הוא חונה בסמוך אליו ומפנה את החולה. באמבולנס ממתין לחולה צוות רפואי אשר קיבל מראש תדריך על מצבו ובהתאם לכך הוא מטפל בחולה עד ההגעה לבית החולים.

במקרים אחרים, האמבולנס ממתין לנפטרים אשר מגיעים ממדינות שונות בעולם לאחר תיאום כל סידורי ההלוויה בארץ.

אבטחת אירועים

לקראת קיומו של אירוע גדול כמו פסטיבל או משחק כדורגל, אפשר להזמין אמבולנס פרטי אשר ערוך לכל תרחיש במקום זה. בהתאם לאופיו של האירוע נערך הצוות המקצועי עם מלוא הציוד הנדרש, תוך תקווה שהכול יעבור בשלום ולא יהיה כל צורך בטיפול בפצועים או בנפגעים.

זהבה הופמן:
Related Post