X
    Categories: צרכנות

חידוש : מקרר עם דלת שהופכת שקופה בנקישה כפולה

המותג הבינלאומי LG וחברת ברימאג משיקות  בישראל, במקביל להשקה בינלאומית,  סדרת מקררי פרמיום, בעלי 4 דלתות,  בעיצוב חדשני ויוקרתי.

המקררים החדשים פועלים בטכנולוגית InstaView הכוללת דלת זכוכית שהופכת שקופה בשתי נקישות קלות ו- Door In Door – דלת כפולה שמאפשרת גישה מהירה למוצרים בשימוש תדיר ומסייעת לשמירה על האנרגיה .

LG יצרה  קטגוריה חדשה בשוק המקררים עם סדרת   InstaView. החידוש המהפכני ביותר של המקררים מסדרת  InstaView Door-in-Door™: מקרר 4 דלתות הכולל דלת בתוך דלת, כאשר בשתי נקישות הופכת דלת הזכוכית לשקופה ומאפשרת לראות את פנים המקרר מבלי לפתוח אותו. טכנולוגיה חדשנית נועדה למזער פתיחה מיותרת של המקרר וכך נמנע איבוד של 41% מהאוויר הקר של המקרר ומוצרי המזון נשמרים טריים זמן רב יותר, לצד חסכון משמעותי באנרגיה.

הדגמים החדשים כוללים עיצוב ברמה הגבוהה ביותר והופכים את המקרר ממכשיר פונקציונאלי לרהיט המוסיף נופך עיצובי ייחודי למטבח בו הוא נמצא.

לצד עיצוב פרימיום ברמה הגבוהה ביותר, הדגמים החדשים מציגים גם חידושים טכנולוגיים מהפכניים: טכנולוגיה שהחלה עם ה-Door In Door והשלב המתקדם של טכנולוגיה זו, ה-InstaView.  בזכות טכנולוגיות אלו נשמרת טריות המזון תוך סינון וניקוי האוויר ב-4 שלבים שונים.

בנוסף, הצרכן יכול לשלוט במקרר באמצעות הטלפון החכם, גם כשהוא מחוץ לבית. כמו כן, במקררים מהסדרה החדשה יש מדחס אינוורטר לינארי, רכיב הליבה של מערכת הקירור. למדחס האינוורטר הלינארי מספר רב של יתרונות החל מ-10 שנות אחריות ועד לחסכון באנרגיה ושמירה על טריות בזכות הורדת תנודות הטמפ' במקרר.

המקררים מגיעים  בצבע נירוסטה יוקרתי. טווח מחירים מומלץ לצרכן: מ9,500 ₪ עד 16,990 ₪

את המקררים של המותג LG  ניתן לרכוש ברשת טרקלין חשמל וברשתות וחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.

בצילום: מקרר LG InstaView – צילום יח"צ חול

 

 

 

 

 

 

עדי ישראלי:
Related Post