X

חיפה: העירייה חוזרת לשגרה כולל רישום דו"חות

עיריית חיפה

לאור החזרה לשגרת הפעילות הכוללת הפעלת עסקים, קניונים, מסגרות חינוך שונות, החל מיום רביעי הקרוב, 13.5.2020, יחזרו גורמי האכיפה השונים לאכוף את כלל עבירות חניה לרבות עבירות בתחומי כחול לבן, לפי חוק העזר לחיפה העמדת רכב וחנייתו.

בנוסף, ייאכפו עבירות לפי חוק העזר שמירת סדר וניקיון כולל הוצאת סחורה המהווה הפרעה למעבר הציבור לאחר מתן התראה מתאימה על ידי פקחי העירייה על מנת למנוע קנסות ככל הניתן.  
 
לאור הקשיים הגדולים אותם חווים בעלי עסקי המזון, בשלב זה לא ייאכפו היתרים הנוגעים להצבת שולחנות וכסאות במרחב הציבורי והעירייה בוחנת אפשרות להרחבת שטח היתר חיצוני להצבת שולחנות וכיסאות לבתי קפה ומסעדות.

חוזרים לעבודה בעיריית חיפה צילום דוברות העירייה

יש לציין שמשבר הקורונה וההתמודדות עם מניעת התפשטות הנגיף, חייבו את עיריית חיפה לשנות את סדרי העדיפויות במתן השירותים לציבור לרבות בנושא אכיפת הסדר במרחב הציבורי.
 
פקחי ועובדי העירייה התמקדו בביצוע מטלות חיוניות והכרחיות לשעת החירום כגון: סיוע בחלוקת מזון ותרופות, מניעת התקהלות והתפשטות הנגיף ושמירה על בריאות הציבור.
 
כמו כן, בשל מגבלות הפעילות על הציבור, ניהול העסקים ואיסור השהייה במרחב הציבורי, נדרשה אכיפה מצומצמת ונקודתית בלבד התואמת להוראות והנחיות משרד הבריאות.

זהבה הופמן:
Related Post