X

חורף של בילויים: עופר גרנד קניון חיפה

עופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, מזמין את כל המשפחה לבילוי של כיף עם מבחר פעילויות במהלך חודש ינואר. מדי יום שני בשעה 17:30, יתקיימו ברחבת "לגעת באוכל" שבקומה השלישית מגוון אירועים לכל המשפחה, ביניהם: אירועי נוער עם הכוכבים הכי חמים ברשת! Nick & Max במופע היפ הופ אנרגטי, כוכבי NEXTFEST: לאון ויואב עם פעילותDIY  מלאת סטייל, נבו אבוטבול המנטליסט הצעיר ושירלי לוי הסטנדאפיסטית, וצוות מנחוס במופע קומי.

בנוסף, יתקיימו מידי יום שני ושלישי בשעה 11:00, פעילויות מיוחדות להורים ופעוטות: בייבי יוגה- בהנחיית גלי גלשטיין ופעילות מתעמלים ביחד- בהנחיית גלי שחורי.

מידי חמישי ושישי מתקיים יריד האוכל והאמנים המסורתי של עופר גרנד קניון – הגרנד מרקט! יריד מגוון ואיכותי, באווירת חו"ל, עם טעמים וניחוחות מפתים במיוחד, יחד עם יצירות אמנות מפתיעות ומעניינות.

 פירוט ההופעות :

יום שני ה-7.1.19: Nick & Max – צמד התאומים במופע היפ-הופ אנרגטי ומוזיקלי. צמד מלא שיק וסטייל שרוקדים היפ הופ, כמו שרואים רק בחו"ל . שילוב של מוזיקה וריקוד  הדור הבא!

 יום שני ה-14.1.19:  לאון ויואב – בפעילותDIY  מלאת סטייל, כמו שרק הם יודעים! לאון ויואב מוכרים לכם מהרצאות אופנה הומוריסטיות המשלבות שיח אופנתי על טרנדים, התאמת הבגד לגזרת הגוף, שילובי צבעים ועוד. מהר מאוד ההרצאות זכו להצלחה אדירה והפכו גם לסדנאות "עשה זאת בעצמך", ליצירת אקססוריז אישיים, בהנחיית הצמד המוכשר.

 יום שני ה-21.1.19: מופע משולב של נבו אבוטבול, המנטליסט הצעיר, ושירלי לוי, הסטנדאפיסטית – נבו אבוטבול- אמן חושים, מנטליסט  מקצועי שהשתתף בעונה הראשונה של התכנית GOT TALENT ISRAEL והעפיל לגמר הילדים! ההופעה של נבו מתאימה לכל המשפחה ואליו תצטרף שירלי לוי- הסטנדאפיסטית הצעירה במופע שלא ישאיר אתכם אדישים.

 

לאון ויואב קרדיט רן יחזקאל

יום שני, ה- 28.1.19: צוות מנחוס – מופע קומי של הצוות הכי מצחיק ברשת! הצוות התחיל את דרכו עם סרטונים מצחיקים ברשתות החברתיות וצבר מיליוני צפיות! המופע כולל מערכונים קומיים ואלתורים עם אביזרים ותלבושות, בשילוב הקהל.

כל המופעיםביום שני בשעה 17:30 ברחבת "לגעת באוכל" בקומה השלישית

בנוסף, עופר גרנד חיפה עורך פעילויות מיוחדות להורים ופעוטות מגיל 0 ועד שנתיים, בימי שני ושלישי.

פירוט הפעילויות לפעוטות והוריהם:

ימי שני, בשעה 11:00: פעילות "בייבי יוגה" בהנחיית גלי גלשטיין: גלי הינה מטפלת רגשית בתנועה, מורה בכירה ליוגה ומנחת סדנאות. הפעילות מיועדת לפעוטות מגיל זחילה ועד חודשיים, והיא משותפת להורה ולתינוק כחלק מהעמקת הקשר, דרך תנועה, קול, משחק והנאה משותפת, המאפשרים הקשבה לצרכי התינוק וקבלת כלים להורות.

 ימי שלישי, בשעה 11:00 :פעילות "מתעמלים ביחד" בהנחיית גלי שחורי: גלי היא מדריכת ליווי התפתחותי ותנועה לגיל הרך, מדריכת יוגה לנשים, ומנחת מגוון סדנאות לתנועה. הפעילות כוללת התעמלות וליווי התפתחותי לפעוטות בגילאי חודשיים עד שנתיים ולהוריהם, תוך גירוי החושים, המיומנויות המוטוריות וחיזוק השרירים הן של הפעוטות והן של ההורים.

 פעילות להורים ופעוטות יתקיימו בימי שני ושלישי ב-11:00 השלישית, ברחבת "לגעת באוכל".

 גרנד מרקט – יריד אוכל ואמנות ברמה אחרת

בכל ימי חמישי ושישי מתקיים יריד האוכל המסורתי של הקניון, הגרנד מרקט! יריד אוכל ואמנים מגוון ואיכותי, באווירה של חו"ל. בגרנד מרקט ניתן למצוא מאכלי עדות אותנטיים בעבודת יד, כגון: פיתה דרוזית ועלי גפן ממולאים, קיורטוש, אמפנדס, מבחר מאפים, גבינות, פיצוחים ומיטב העוגות, העוגיות והקישים מהקונדיטוריות המובילות בחיפה והצפון ועוד. מעבר לניחוחות והטעמים הנפלאים, מוזמנים המבקרים ליהנות גם ממבחר עבודות-יד מקוריות בדוכני אמנים מתחלפים ומעניינים.

 הגרנד מרקט מתקיים בכל חמישי ושישי בשעות פעילות הקניון, ברחבי הקומה השלישית.

 הכניסה חופשית!

 בצילום: גרנד קניון- שירלי לוי קרדיט:  מאי סביר

 

 

זהבה הופמן:
Related Post