X
    Categories: בריאות

"חופשה בחיתולים"- יומן לחופשת לידה

אם חיפשתם מתנה קטנה ליולדת הנה רעיון חדש. יומן לחופשת הלידה.

שנים של סדנאות שבהן מלכה בונקר היתה מלווה ומדריכה אימהות בחופשת לידה הבשילו לספר-יומן שבו כל אם בחופשת לידה תמצא עצות טובות וטיפים חשובים לטיפול בתינוק, לצד טיפים לטיפול גם בעצמה-אימא בחופשת לידה.

הספר-יומן "חופשה בחיתולים", מלווה את היולדת במשך 105 ימים-מספר ימי חופשת הלידה בתשלום בישראל (15 שבועות). ניתן לרשום ביומן עצמו את החוויות מחופשת הלידה, לתעד תובנות משמעותית, לרשום דברים שרוצים להספיק, וכל מה שנראה לנכון.

ביומן לוח תכנון חופשת הלידה, הדרכות ועצות לפי ימים, מקומות לרשום תובנות חדשות, הסברים על הנקה, הכנה לברית, טיפים פרקטיים בסטיילינג לאחר לידה, תזונה נכונה וטיפול בתינוק. כמו כן לכל ספר מוצמדים מגנטים ממותגים וקופון הנחה לסדנת עיסוי תינוקות וראשית הורות.

מלכה בונקר, מלווה ומדריכה משפחות לאחר לידה במשך יותר מעשור מוסמכת על ידי "המרכז הישראלי לחינוך ולידה" רפלקסולוגית, מדריכת הורים בעיסוי תינוקות מוסמכת מכללות "אדר" ו"מירב".

מלכה מאמינה שבניית הקשר בין האם לתינוקה הינו תהליך שחלק משמעותי ביותר בו סובב סביב נושא המגע: ההנקה, נשיאת התינוק ועיסוי. אני מלווה אימהות בתהליך על מנת שתוכלנה ללמוד ולהתפתח בו בדרך הטובה ביותר עבורן ועבור התינוק שלהן.

היומן ניתן לרכישה ברשת סטימצקי ו-  https://bit.ly/2L2TZD5

עדי ישראלי:
Related Post