X

חודש אחרי התקיפה חקירת המשטרה לא מתקדמת

חודש לאחר שצעיר יהודי הותקף קשות בידי מספר ערבים בבנימין, טרם ידוע על עצירת החשודים בתקיפה, למרות שהמותקף זיהה אותם. עו"ד בלייכר מארגון חוננו שלח מכתב לשר לביטחון פנים גלעד ארדן, בבקשה לפעול לקידום החקירה.

במכתב מתואר אירוע התקיפה, העובדה כי המותקף זיהה את החשודים, וכי המשטרה לא עצרה או עיכבה אותם לחקירה. עוד נטען במכתב כי "עבר כבר חודש מהאירוע, ולמרות התקיפה החמורה עד כדי ניסיון רצח, ולמרות זיהוי מפורש של התוקפים, לפי הידוע להח"מ לא נעשו מעצרים או פעולות משטרתיות התואמות את אופי האירוע וחומרתו". בלייכר סיים את המכתב בבקשה מהשר ארדן לפעול בעניין.

נזכיר כי הצעיר הותקף לפני כשלושה שבועות בעת ששהה במאחז עוז ציון, הסמוך לגבעת אסף בבנימין. מספר ערבים התקרבו אליו, החלו לזרוק עליו אבנים ובהמשך גם היכו אותו באלה עד שהתמוטט. לאחר שהצליח להזעיק עזרה, אושפז הצעיר בבית חולים עם חתכים בראשו, שברים בצלעות ואויר בחזה (Pneumothorax ) כתוצאה מחור בריאה. עוד בעודו פצוע בשטח זיהה הצעיר את תוקפיו, למרות שאלה התקלחו והחליפו בגדים, ומסר את המידע למשטרה. למחרת התקיפה זימנה המשטרה רק את אבי התוקפים, לחקירה בלבד.

כאמור, נכון לרגע זה לא ידוע על עצורים בגין התקיפה, למרות שזוהו על ידי המותקף, על ידי איש בטחון שהגיע ראשון למקום ועל ידי חיילים שהיו בשטח.

דן ליאורי:
Related Post