X

חדש: מנורת שולחן חכמה!

מותג האודיו ומוצרי האלקטרוניקה החכמים Taotronics, אשר עשה עלייה לישראל ומיובא ארצה על ידי חברת אודיו תקשורת, משיק מנורת שולחן טכנולוגית מתכווננת וחכמה בדיוק בזמן לפתיחת שנת הלימודים האקדמית החדשה!

בעידן הטכנולוגי של היום מוצרי החשמל כבר מזמן אינם ממלאים אך ורק את תפקידם המקורי וכוללים פונקציות משוכללות רבות שהופכות אותם לשימושיים ופרקטיים אף יותר. מנורת השולחן החכמה מבית המותג הפועלת על נורת לד חסכונית, מספקת תאורה עדינה ובריאה לעיניים המתאימה במיוחד לצרכי לימודים, קריאה ועבודה. כך, מאפשרת בלחיצת כפתור פשוטה לבחור את צבע התאורה מבין חמישה גוונים שונים הנעים בין לבן פלורסנטי בוהק ועד לצהוב חם. כמו כן, הגוונים השונים ניתנים לכוונון כך שיאירו באחת משבע עוצמות תאורה שונות בהתאם לסביבת העבודה ועיני המשתמש.

מנורת שולחן לד טכנולוגית חכמה עם מטען בילט אין USB ומצבי תאורה שונים מבית Taotronics, 179 להשיג ברשת KSP,צילום: יח"צ חו"ל

למנורה שקע USB בילט אין בבסיסה המאפשר להטעין טלפונים סלולארים ומכשירים חיצוניים שונים. זאת ועוד, היא ניתנת לכוונון מלא על כל חלקיה, החל מהבסיס הניתן לסיבוב אופקי ב- 45 מעלות, דרך גוף המנורה העולה ויורד בצורה אנכית בטווח רחב של 135 מעלות, ועד ראש המנורה שניתן להזזה אופקית בזווית של 90 מעלות ימינה או שמאלה.

על פי נתוני היצרן השימוש בנורת הלד החסכונית מפחית את צריכת החשמל ב- 75% בהשוואה למנורות מקבילות המשתמשות בנורה רגילה, ועל כן נחשבת ירוקה ומשתלמת כלכלית. המנורה בעלת עיצוב מודרני וצבע לבן המתאים לכל משרד, בית וחדר שינה.

המחיר: 179 שקלים.

TaoTronics– להשיג ברשת המחשבים KSP

עדי ישראלי:
Related Post