X

חדש מ"חוות תקוע" : תבשילי פטריות מן הטבע

החורף הישראלי והצינה שבפתח,  מגרים את החשק לסיר מהביל על הגז, מדיף ניחוח וטעם משכרים של פטריות איכותיות.
אך אם לומר את האמת, בשל השגרה השוחקת, העומס והעייפות  – אנחנו מתקשים למצוא את הזמן והאנרגיה כדי לבשל ארוחות מושקעות. בעיקר כאלו הדורשות תכנון ורכישה מוקדמת של רכיבים ייחודיים.

חוות תקוע, בית גידול ישראלי מוביל לפטריות ייחודיות ולאוצרות טבע נוספים, משיקה סדרת תבשילי פטריות מהטבע  – סדרת תבשילים ביתיים המנגישה בקלות אל הצלחת הביתית – מוצרי גורמה וטעם משובח. התבשילים החדשים  בורגול ופטריות, ופתיתים ופטריות מצטרפים אל תבשיל ריזוטו הפטריות האיטלקי האהוב שהושק זה מכבר ויחד מהווים סדרה מגוונת של פתרונות קולינריים עשירים, בריאים ומהירי הכנה.

תבשיל הבורגול והפטריות מועשר בעדשים חומות, בגזר ובמגוון של פטריות מיובשות מסוג מאי-טאקי ושי-טאקי  הידועות בזכות סגולותיהן הבריאותיות. תבשיל הפתיתים כולל פטריות מיובשות מסוג מאי-טאקי ושמפיניון. הבורגול והפתיתים מוכרים לחיך הישראלי – מסלט הטאבולה והפתיתים מצלחת הילדים  – רכיבים עממיים שהיום מככבים במסעדות היוקרה בארצות הברית ובאירופה. התבשילים של חוות תקוע משלבים את הבורגול והפתיתים עם טעמים עשירים וערכים תזונתיים גבוהים בזכות העדשים, הירקות ומבחר הפטריות מהחווה.

סדרת התבשילים החדשה מציעה פתרון קולינרי טעים, בריא, מזין ולא פחות חשוב מכך – מהיר! כל מארז תבשיל מגיע כשהוא כולל בתוכו את השלל הרכיבים ודורש מינימום זמן להכנה ובישול – בין 10- 18 דקות בלבד. פתרון למשפחות, לסטודנטים עסוקים, ולבני הגיל השלישי המחפשים אחר איכות תזונתית מבלי להתפשר על הטעם.

מירה ויגנסברג מייסדת חוות תקוע: "בפיתוח תבשילי הסדרה התבססנו על המתכונים הביתיים הקלאסיים אך שיפרנו בצורה משמעותית את הטעם ואת ערכם התזונתי, בעזרת האוצרות הייחודיים של חוות תקוע. הוספנו לתבשילים רכיבי "סופר-פודס" כפטריות המאי-טקי והשיטאקי שמחזקות את מערכת החיסון ומסייעות לשמור על הבריאות.  כדי להיצמד לעקרונות הבריאות שמרנו על תווית נקייה עם רשימת רכיבים קצרה ומוכרת, בדומה למתכונים האהובים של המטבח הביתי. כמובן שכל הרכיבים הינם טבעיים איכותיים – ללא תוספת צבעי מאכל, מלח או חומרים משמרים".

מחיר : 13 -16 ₪

את סדרת התבשילים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות, בחנויות פטריות ובשווקים

סדרת תבשילי הפטריות מהטבע של חוות תקוע – קרדיט צילום:  שרית גופן.

 

 

 

 

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post