X

חדשנות, אמינות ונוחות: כלי העבודה המעולים של בוש

כל מי שזקוק לכלי עבודה – בין אם לשימוש מקצועי ובין אם לשימוש פרטי, כחלק מתחביב או לצורך עבודות פשוטות של תחזוקת הבית – יודע שיש הבדל דרמטי בין למשל מקדחה איכותית למקדחה נחותה. הכלל הנ"ל תקף לכל סוגי כלי העבודה, והדרך הבטוחה ביותר ליהנות מכלים יעילים, אמינים ובטיחותיים היא להעדיף דגמים של חברה מוכרת, ובפרט בוש.

136 שנות מצוינות

בוש הוא תאגיד גרמני שנוסד ב-1886 בעיר שטוטגרט. עד סוף המאה ה-19 הצליחה החברה להתפשט למדינות נוספות ברחבי אירופה וב-1906 החלה לפעול גם בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הלא היא ארצות הברית.

מעניין לגלות שהחדשנות שמאפיינת את מוצרי החברה באה לידי ביטוי גם באופן העסקת העובדים: כך למשל בוש הייתה אחת החברות הראשונות שהנהיגו ימי עבודה של 8 שעות והעניקו זכויות סוציאליות חשובות. כתוצאה מכך לעובדי החברה – שמספרם מתקרב ל-400,000 – יש מוטיבציה גבוהה, וחלק משמעותי בהצלחה. בשנת 2020 עמדו הכנסות החברה על כ-80 מיליארד יורו, והרווח הנקי היה למעלה ממיליארד יורו.

עיצוב שמותאם באופן מושלם לבני אדם

החדשנות היא ערך מרכזי בפעילות החברה, והיא באה לידי ביטוי בכל כלי העבודה הרבים והמגוונים של בוש. בפרט ניתן לזהות את החדשנות ואת המחשבה המעמיקה מאחורי כל מוצר בעיצוב כלי העבודה – עיצוב שנולד מתוך בקיאות מקצועית מעמיקה ובעיקר חשיבה על נוחות העבודה עם הכלי וההתאמה למאפיינים של בני האדם שאמורים להפיק ממנו תועלת.

אמינות ללא פשרות

כלי עבודה מכל הסוגים – מברגות, משחזות, מקדחות, מסורים, פטישונים וכו' – חייבים להיות גם אמינים, כלומר למלא את ייעודם במשך שנים רבות ככל האפשר. בנקודה זו אפשר לסמוך על הקפדנות הגרמנית והמחויבות של כל החברות שנוסדו במדינה הזו לבקרת איכות מחמירה מאוד. גם בוש, באופן טבעי, משקיעה משאבים רבים בתכנון כלי עבודה עמידים ובבקרה על פסי הייצור כך שכל מברגה, כל משחזה, כל מפוח וכו' יעמדו בסטנדרטים הגבוהים של החברה.

ידידותיות לסביבה

החברה, ששמה המלא אגב הוא Robert Bosch GmbH, מקפידה גם על ידידותיות לסביבה. בחלק מכלי העבודה החשמליים שהיא מציעה בכל רחבי העולם המנוע הוא מסוג EC, מנוע ללא פחמים, ולכן תוחלת החיים שלו ארוכה במיוחד – עובדה שתורמת גם לכדאיות הכלכלית וגם לכדאיות האקולוגית (שיקול שחייב להיות חלק מכל החלטה בימינו שכן אחרת לא נוכל להמשיך לחיות על פני כדור הארץ ברווחה).

כל האפשרויות של כלי עבודה בוש

כמעט בכל קטגוריה – משחזות, פטישונים, פלסי לייזר, מברגות, מקדחות ועוד – מציעה בוש שורה ארוכה של דגמים. בהתאם כל אחד וכל אחת יכולים לבחור את הכלי האידיאלי עבורם, בהתאם למטרת השימוש (מסחרי או פרטי) ומאפיינים רלוונטיים נוספים. חופש הבחירה המלא גם מבטיח מציאת כלי עבודה מוצלח בכל מסגרת תקציב.

זהבה הופמן:
Related Post