X

חברת CoreFlow הישראלית: נבחרה לספקית מובילה לחברת סמסונג העולמית

חברת CoreFlow הוזמנה על ידיSamsung  להציג בתערוכת Samsung Display Fair 2019 שהתקיימה לאחרונה ב- Suwon, קוריאה הדרומית. לתערוכה הוזמנו 30 ספקים אסטרטגיים, מכל העולם, להציג את מוצריהם מול אנשי החברה.

ההישג של CoreFlow  כפול, מלבד שנבחרה להיות בין 30 הספקים האסטרטגיים של Samsung, היא נבחרה להיות בין שלושת הספקים שזכו לביקור מיוחד של מנכ"ל חטיבת המסכים, Mr. Lee Dong-hoon  בביתן המיוחד שהוקצה לה בכנס של התאגיד.

בתמונה מימין: עמי הרמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ואריק יואלי, מנכ"ל CoreFlow,
קרדיט תמונה: Mr. Kwon, Samsung Display Co., Ltd.

אריק יואלי, מנכ"ל: מעבר לחשיבות הרבה שיש לאירוע ברמה העסקית והחשיפה חסרת התקדים בתוך סמסונג, אנחנו רואים בהזמנה להשתתף באירוע תעודת הכרה בייחודיות של הפתרונות אותם קורפלו מפתחת ומשווקת ללקוחותיה. זה ממש לא טרוויאלי שחברה קטנה מישראל מגיעה לרמת מיצוב ומודעות כאלה בשוק המסכים בכלל ובחברת סמסונג בפרט. בשנים האחרונות השקענו מאמצים אדירים תוך צפיית מגמות שאפיינו את שוק ייצור המסכים המתקדמים ופיתחנו יכולות שלמעשה הקדימו את זמנן. עכשיו אנחנו זוכים לקטוף את הפירות. החברה נמצאת בצמיחה הן בשוק המסכים השטוחים והן בחדירה לשוק הסמיקונדקטור".

חברת CoreFlow מדליית-אל-כרמל מספקת פתרונות אווירו-מכניים ייחודיים עבור תעשיית המסכים השטוחים והסמיקונדקטור.

פתרונות החברה משמשים להצפה ושינוע, ללא מגע, של מסכים דקים בתוך תחנות ייצור קריטיות ובכך מונעים את הסיכון לשבירות, שריטות וזיהום של המסכים. הייחודיות בפתרונות של החברה טמונה בדיוק הרב של יכולת ההצפה וזאת הודות לפטנט הנחיר החכם, SmartNozzle  וטכנולגיות נוספות מגובות פטנטים שפותחו בחברה ונמצאים בשימוש החברות המובילות בעולם לייצור מסכים לטלפונים ניידים, טלוויזיות LCD ו-OLED ועוד. כמעט 100% ממוצריה משווקים לחו"ל בעיקר באסיה וארה"ב.

בתמונה משמאל: אריק יואלי, מנכ"ל CoreFlow, מנכ"ל חטיבת המסכים של סמסונג Lee Dong-hoon (בחליפה אפורה) קרדיט תמונה: Mr. Kwon, Samsung Display Co., Ltd.

דן ליאורי:
Related Post