X

חברת "כרם טבע" חודרת לשוק תחליפי החלב

חברת כרם טבע יבואנית ומשווקת מובילה בישראל המתמחה במוצרי מזון אורגנים וטבעיים , מרחיבה את קו מוצריה ומשיקה לראשונה סדרת מוצרים חדשה , בתחום תחליפי החלב , משקאות מן הצומח, המיוצרים על בסיס שקדים ואורז אורגני.

הסדרה מיובאת מאיטליה וכוללת 2 מוצרים:  משקה אורז אורגני , 1 ליטר משקה אורז בתוספת שקדים אורגני, 1 ליטר

 ליאור שפר, מנכ"ל ובעלים משותף של חברת "כרם טבע" מסביר כי "כרם תעשיות מזון מן הטבע נמצאת בשוק הישראלי קרוב ל־15 שנים, ונוכחנו לגלות מן השטח, כי המודעות לבריאות והצמיחה בטבעונות גרמו לצורך גובר של הצרכן לחפש תחליפים, מה שהביא בשנים האחרונות למוצרים חדשים רבים על המדף. מדובר על שוק שהולך ומתפתח עם אחוזי צמיחה גבוהים משנה לשנה. לדוגמא, בשנת 2017 מחזור המכירות של שוק תחליפי החלב עמד על סכום מוערך של 112 מיליון ₪ לעומת הצפי של שנת 2018 שככל הנראה תסתיים עם סכום מוערך של 265 מיליון ₪. גילינו לדוגמא שבארץ, הישראלים מחפשים טעמים אחרים מלבד סויה, לדוגמא שקדים וכי כל הקטגוריה שלא כוללת את מוצרי הסויה גדלה בתקופה האחרונה ב־26%".

משקה אורז אורגני: משקה זה מיוצר מאורז בתהליך טבעי. לאחר שמנקים אותו, טוחנים ומשרים במים חמים, מוסיפים לו אנזימים כדי לגרום לתסיסתו. תהליך זה מדמה את תהליך העיכול המתרחש בגופנו, ובתום התסיסה נוצר משקה האורז. זהו המשקה הפחות אלרגני מתחליפי החלב, והוא מהווה בחירה טובה עבור אלו שאלרגיים ללקטוז, בהשוואה לחלב פרה (סוכר החלב), או לאגוזים. הוא דל מאוד בשומן ובקלוריות וקל מאוד לעיכול. כדאי לבחור בו במקרים בהם מגלים רגישות לכל משקה אחר. רכיבים: מים, אורז 14% , שמן חמניות, קלציום קרבונט , מלח ים.

משקה אורז בתוספת שקדים אורגני: במשקה זה, ישנה  תוספת המכילה 25 אחוז שקדים יותר מהמוצרים הדומים לו שקיימים בשוק. משקה זה אינו מכיל לקטוז, כולסטרול וגלוטן וכן הוא דל שומן ,דל נתרן, ללא חומרים משמרים ומועשר בסידן ובוויטמינים מקבוצת     B החשובים לריפוי וצמיחת שרירים. בנוסף ,בשקדים יש ערכים גבוהים של שומן בריא (כגון חומצות שומן אומגה, שבדר"כ נמצאות בדגים), המסייע במניעת לחץ דם גבוה ומחלות לב.  רכיבים: מים, אורז 14%, שקדים 2%

כרם תעשיות מזון מן הטבע – הוקמה בשנת 2009, ע"י ליאור שפר ועמית זוהר, בעלי ותק וניסיון רב שנים בתחום מזון הבריאות והטבע ובתחום תוספי המזון וויטמינים. חברת כרם טבע הוקמה מתוך הבנה שיש בישראל צורך רב למוצרי מזון איכותיים, אורגניים, טבעיים במגוון אפשרויות לקהלים שונים – מחולי צליאק, רגישים ללקטוז וכלה בקהילת הטבעונים וחובבי מזון בריאות.

כרם תעשיות מזון מן הטבע משווקת ומייבאת מוצרי בריאות מגוונים, מהארץ ומחו"ל, רק לאחר בחינה מוקפדת של תהליך הייצור, במטרה להביא לשולחנכם את המזון האיכותי, הטרי והטוב ביותר. פירות יבשים, תבלינים, מוצרי אפייה ובישול, קטניות, קמחים מיוחדים, שמנים, תערובות ועוד.

 טווח מחירים ממוצע לצרכן: 11.90 ₪ ל- 1 ליטר.

 צילום: יגאל פרדו

עדי ישראלי:
Related Post