X

חברות הנדל"ן "מנו סיטי" ו"במבוק נכסים" בבעלות משה מנו רכשו למעלה ממחצית ממגדל משרדים יוקרתי בחיפה

חברת הנדל"ן "מנו סיטי" בבעלתו משה מנו וחברת "במבוק נכסים" השלימו רכישה של למעלה מכ- 7,000 מ"ר המהווה כ-70% מפרויקט מסחרי מניב, בבניין משרדים יוקרתי שמוקם במתחם חלונות הסיטי בקריית הממשלה בחיפה, צמוד למתחם בתי המשפט.  היקף העסקה המוערך מוערך בכ- 90 מיליון ₪.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

במגדל המשרדים היוקרתי שצפוי להתאכלס יוני 2018, 7 קומות בסה"כ, מתוכן 4 קומות נרכשו במסגרת העסקה (כולל קומת החנויות והקומות העליונות שבבניין).

ממנו ספנות נמסר כי מדובר בעסקת נדל"ן מניב, כל שטחי הפרויקט שנרכשו נפתחו להשכרה וחלקם כבר הושכר. כמו כן מטה החברה העולמי של קבוצת מנו ספנות והחברות הבנות יעברו במהלך 2018 למגדל החדש. משרדי החברה ממוקמים כיום בשטחי משרדים בבניין צמוד באותו מתחם, גם הם בבעלות חברת הנדל"ן של משה מנו.

אחת הקומות הושכרה על ידי מנו לחברת REGUS  העולמית – חברה שמתמחה  בהשכרת שטחי משרד עם כל התשתיות הנלוות לתקופות קצרות וארוכות, קומה נוספת הושכרה למספר משרדי עורכי דין וקומת הכניסה תושכר לרשת בית קפה מהמובילות בישראל ולמוסד גדול.

אודות קבוצת מנו הולדינגס ומנו ספנות

משה מנו

לקבוצת החברות שבבעלות משה מנו) הבולטת בה היא מנו ספנות), אלפי מטרים של שטחי משרד איכותיים ברחבי הארץ כולל בתל אביב, אשדוד וחיפה. בבעלות הקבוצה גם  בתי מלון בארץ ובחו"ל בדרגת 5 כוכבים.  זאת בנוסף כאמור  לפעילותה בתחום הספנות וההובלה הימית. החברה בעלת ומנהלת אוניות מסוגים שונים כולל אוניות צובר, אוניות גלנוע ואוניות נוסעים. בנוסף במהלך שני העשורים האחרונים החברה היא נציגת ענק ההטבלה הימית היפני "K" Line מקבוצת  KAWASAKI JAPAN .

עוד מחזיקה הקבוצה ב50% מניות בחברת CROWN SHIPPING  שהיא נציגה וסוכנת כללית בישראל  של תאגידי חברות הספנות הגדולות ביפן Ocean Network Express Pte Ltd. – –   ONE העוסקות בהובלת מכולות ברחבי תבל ולהם צי ענק של מאות אוניות מכולה גדולות ומודרניות, מעל 1.4 מיליון מכולות ופעילותה פרוסה על פני כל העולם.

מנו ספנות נמצאת ברשימת 100 החברות המובילות בישראל במדד "Dun's 100" של חברת דן אנד ברדסטריט    ו BDI.

בצילום משמאל בניין המשרדים החדש שבמתחם קרית הממשלה בחיפה. צילום: מנו ספנות

 

 

דן ליאורי:
Related Post