X

זכו במכרז לוריאל ישראל לניהול תחום שיווק משפיענים: Humanz ודניאלה רייבנבך תקשורת

הזוכים במכרז לניהול תחום שיווק משפיענים שערכה לוריאל ישראל, הם חברת:  HUMANZ (יומנז) בניהולו של ליאב חן, ומשרד 'דניאלה רייבנבך תקשורת',  בניהולה של יובל קון רייבנבך, האחרון מספק שירותי תקשורת ויחסי ציבור ללוריאל ישראל מזה מספר שנים.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
דניאלה רייבנבך צילום אלעד גוטמן

במכרז השתתפו למעלה מ-15 חברות ישראליות המתמחות בשיווק משפיענים, ולאחר תהליך יסודי, נבחרו החברות הזוכות על סמך מומחיותן, יכולותיהן הקריאייטיביות והטכנולוגיות והתאמתן לסטנדרטים הגלובליים של קבוצת לוריאל.

לוריאל ישראל קיימה לראשונה מכרז לניהול שיווק משפיענים, זאת לאחר שקיימה מכרזים דומים בתחום המדיה, הדיגיטל והיח"צ. גורמים בשוק מעריכים את ההשקעה בשיווק משפיענים בלוריאל ישראל בכ-15 מיליון ש"ח.

תחום ניהול משפיענים בלוריאל ישראל נשען על מתודולוגיות גלובליות ומקרי בוחן מוצלחים הן גלובליים והן מקומיים. החברה יצאה למהלך איתור שותפים אסטרטגיים לליווי הקבוצה בישראל בניהול משפיענים בכל חטיבותיה העיסקיות ומותגיה (לוריאל פריז, גרנייה, לנקום, איב סן לורן, ארמאני, מייבלין, וישי, קרסטס ועוד) כמו גם במותג התאגידי.

אלי שגיב מנכל לוריאל ישראל צילום גדי סיארה.

אלי שגיב מנכ"ל קבוצת לוריאל בישראל מסר:  "אנו מברכים את שתי הסוכנויות על זכייתן במכרז ומצפים לשיתוף פעולה פורה. מיקוד המשאבים שלנו בעבודה מול שני שותפים אסטרטגיים יסייע לנו לבצע את קפיצת המדרגה הנוספת באדבוקסי מרקטינג תוך כדי הטמעת סטנדרטים בינלאומיים, יכולות משופרות של שיווק מבוסס דאטה, בקרה וניטור, וחיזוק ערכים של גילוי נאות ושקיפות."

עוד מסר שגיב: ״הקבוצה מחפשת יוצרים איכותיים שיעברו את תנאי הסף להצטרף לנבחרות וניתן להירשם באפליקציית יומנז״.

עדי ישראלי:
Related Post