X
    Categories: משפט

זהירות משקל כבד !!!

עובדת במרכז רפואי, שנקראה במסגרת עבודתה לסייע בהרמת מאושפזת כבדת משקל שנפלה על הרצפה, התלוננה לאחר המקרה שהיא סובלת מכאבי גב תחתון והגבלה בתנועה. הביטוח הלאומי הכיר במקרה כ"תאונת עבודה" ועתה היא תובעת ממעסיקיה פיצוי על נזקי גוף שנגרמו לה.

העובדת כבת 30,  הגישה את תביעתה לבית משפט השלום בחיפה  באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה מומחה לתביעות נזיקין., כנגד אסותא מרכזים רפואיים בע"מ וחברת הביטוח הראל, המבטחת שלהם . לטענתה המקרה אירע בזמן עבודתה לפני כשנתיים וחצי. לאחר שהרימה את החולה  "כבדת המשקל" וחשה כאבים פנתה לקבלת טיפול רפואי. לאחר בדיקת סי.טי. אובחנו אצלה בעיות אורתופדיות בחוליות והיא היתה בתקופה של "אי כושר, שבה היא הייתה מנועה מלעסוק בעבודה כלשהי ובגין כך נגרמו לו הפסדי השתכרות"..

העובדת הגישה תביעה למוסד לביטוח לאומי שהכיר במקרה כ"פגיעה בעבודה", ועדה רפואית לעררים שליד הביטוח הלאומי קבעה לה נכויות זמניות גבוהות ובהמשך נכות יציבה בשיעור של 0% . אולם לתביעה צורפה חוות דעת של מומחה לכירורגיה אורתופדית, אשר קבע לתובעת דרגת נכות יציבה בשיעור של 28%

התביעה טוענת כי הפגיעה של העובדת נבעה עקב רשלנות המעסיקה שלא נקטה באמצעים למניעת המקרה וח שפה את העובדת לסכנה ולפגיעה. את גובה הפיצויים משאירה התביעה להחלטת בית המשפט.

בצילום: עו"ד סאמי אבו ורדה.

 

עדי ישראלי:
Related Post