X

ה- MRI המתקדם בעולם הגיע למרכז הרפואי כרמל בחיפה

מכשיר ה MRI החדיש והמתקדם מסוגו בעולם בעלות של כ-8 מיליון ₪ נחת השבוע במבצע לוגיסטי מורכב במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית.

המכשיר החדש הוכנס אחר כבוד למשכנו החדש בקומת הכניסה התחתונה של ביה"ח ליד האודיטוריום.

דורי בז'רנו המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל, שליווה באופן צמוד את קבלת המכשיר והקמת המכון אומר כי " מדובר במבצע מורכב שבסיוע צוותי התפעול של ביה"ח עבר ובוצע בהצלחה. אני בטוח כי המכשיר החדש יאפשר לנו להעניק למטופלים שלנו את הטיפול ברמה ובאיכות הטכנולוגית הגבוה ביותר".

צילום – ירון חזן דוברות כרמל
 

מכשיר ה-MRI  הוכנס השבוע למכון ה-MRI החדש ההולך ונבנה בימים אלו בכרמל  בעלות כוללת של 15 מיליון ₪. המכון החדש יכלול בתוכו חדרי המתנה, עמדות קבלה והכנה למטופלים עמדות פענוח עמדות שליטה ובקרה ועוד.

פרויקט הקמת המכון שהיה מורכב הנדסית וטכנולוגית, נוהל ע"י חברת "ה.מ.ר הנדסה" בהנחיית הנדסת בית חולים כרמל. הצפי להפעלת המכשיר בצורה מלאה וביצוע בדיקות למטופלים הינו בעוד מספר חודשים .

עוד מעדכן דורי כי מכשיר ה MRI שהגיע היום הינו אחד משלוש הטכנולוגיות החדשות האמורות להגיע השנה לכרמל בהם גם מכשיר ה- PET CT וחדר צנתורים נוסף ומתקדם. הטכנולוגיות החדשות יקצרו את זמני ההמתנה לביצוע הבדיקות למטופלי בית החולים, ישפרו את רמת השירות וימשיכו לשמור על מקומו של כרמל כביה"ח מוביל באיכות הרפואית וברמה הטכנולוגית שלו, .

מ MRI הינו מכשיר דימות תהודה מגנטית המבצע במטופלים סריקה לא-פולשנית המשמשת להמחשת איברים פנימיים בגוף ללא חשיפה לקרינה מייננת, למטרות אבחון רפואי, חקר המוח, פסיכיאטריה, מחקר ביולוגי ועוד. והוא מאפשר לקיים בדיקות מקיפות מבלי לעשות בדיקות פולשניות.

עדי ישראלי:
Related Post