X

התועלות המשמעותיות של הוספת ג'קוזי לגינה

ג'קוזי נתפש, ובצדק כמובן, כמתקן מפנק מאוד. מרכיב נוסף בתדמית של האמבטיה שכוללת זרמים ואפשרויות עיסוי שונות הוא יוקרה. אבל ג'קוזי הוא הרבה יותר מסמל סטטוס ומדרך מוצלחת לפנק את עצמנו – יש בו גם תועלות בריאותיות ואחרות שכדאי להכיר. כשהלוקיישן הנבחר עבור הג'קוזי הוא הגינה, ישנם עוד יתרונות משמעותיים, וגם עליהם תוכלו לקרוא בכתבה זו.

שיפור משמעותי בזרימת הדם

הוספת ג'קוזי לגינה מאפשרת לבני ובנות הבית להתרווח בו, ולהתמסר לעיסוי. בזכות זרמי המים המדויקים משתפרת מאוד זרימת הדם בגוף – ולשיפור זרימת הדם יש השפעות חיוביות רבות. ביניהן: האצת תהליכי החלמה, חיזוק המערכת החיסונית, מניעת נשירת שיער (בזכות הגעת חומרים מזינים לשורשי השערות בקרקפת) ושמירה על בריאות הלב.

הרפיית שרירים מכווצים ותפוסים

לאנשים שסובלים משרירים מכווצים או כאובים הג'קוזי מספק הקלה משמעותית בזכות ההרפיה היעילה. בין השאר התרווחות בתוך ג'קוזי בגינה במשך כ-15 דקות משחררת שרירים בגב, בצוואר, ברגליים ובמקומות נוספים בגוף.

שיפור יכולות התנועה

הוספת ג'קוזי לגינה בבית שיש בו אדם שסובל מבעיות פרקים כאלה ואחרות מייצרת שינוי של ממש בחיים. הסיבה לכך היא ההקלה על כאבי הפרקים ובזכות זאת יכולת לנוע בקלות רבה יותר ולמרחקים גדולים יותר. חופש תנועה מרבי הוא מרכיב קריטי בחיים עם איכות אמיתית, כך שמדובר בסיבה טובה מאוד להתקין ג'קוזי בחצר.

שלווה עמוקה

בזמן שטובלים בג'קוזי הנפש זוכה לרגיעה משמעותית מכל ההמולה היומיומית. הסיבה לכך היא שהמוח, שמזהה את המצב כבטוח ורגוע באמת, נותן פקודה לשחרר הורמונים – ואלה מפחיתים באופן משמעותי את רמת המתח בגוף. בנוסף, החומרים הכימיים החיוביים שמופרשים אל זרם הדם משפרים את איכות השינה וגם לכך יש השפעות חיוביות רבות, הן על הגוף, הן על הנפש והן על התפקוד היומיומי.

חוויות מענגות עם אנשים אהובים

הוספת ג'קוזי לגינה של בית פרטי או בדירת גן מאפשרת ליהנות מהבילוי האולטימטיבי: השתכשכות באמבט עיסוי תחת כיפת השמיים. רובנו מוקפים בקירות בטון ברוב שעות היום, וכמהים לטבע (גם אם באופן בלתי מודע). בהתאם הבילוי בג'קוזי במרחב הפתוח מספק עונג ייחודי. העונג מתעצם כשהבילוי הוא בחברת האנשים שאנחנו אוהבים – בין אם בן/בת זוג, בין אם עם עוד בני משפחה ובין אם עם חברים טובים שבאו להתארח ורוצים ליהנות גם הם מהג'קוזי.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים ג'קוזי לגינה?

בחירת ג'קוזי לגינה מחייבת קודם כל מדידות מדויקות של החצר, כדי להבין מהו השטח הפנוי לטובת האמבט. מומלץ להקדיש תשומת לב גם לבחירת המיקום הספציפי – כדי שהנוף יהיה היפה ביותר האפשרי ומצד שני הגישה לג'קוזי תהיה נוחה. דגש נוסף הוא אופן ההתקנה – שקוע, חצי שקוע או התקנה חיצונית. קבלת ייעוץ מחברה שגם מספקת שלל דגמים תבטיח בחירות מדויקות.

זהבה הופמן:
Related Post