X

השתלת שיער – שיטת DHI: סקירת היתרונות

השתלות שיער בטורקיה הפכו להיות פופולריות יותר ביותר בשנים האחרונות, ומאמר זה מסביר מה זה השתלת שיער – שיטת DHI ובוחן את היתרונות החשובים.

השתלת שיער – שיטת DHI היא טכניקה יעילה ופופולרית להשתלת שיער ישירה. זוהי שיטה מתקדמת של השתלת שיער בשיטת FUE, Follicular Unit Extraction, שמספקת יתרונות טובים יותר.

כפי שאנשים רבים יודעים, השתלת שיער – DHI בטורקיה הפכה להיות פופולריות ביותר היום, לצד כל סוג אחר של השתלות שיער. הסיבה לכך היא שעלויות ההליכים הם חלק זעיר מהעלויות הנגבות במרפאות השתלות שיער ברחבי העולם, בעוד שניתן לקבל תוצאות מצוינות.

מאמר זה מסביר מה זה השתלת שיער – שיטת DHI שמתבצעת באיכות גבוהה במרפאות בטורקיה, האופן בו מתבצע ההליך, והיתרונות שניתן לצפות להן.

בחירת המרפאה הנכונה לביצוע השתלת שיער – שיטת DHI

מרפאות השתלת שיער בטורקיה מספקות טיפולים מתקדמים לנשירת שיער, במחירים תחרותיים. אם אתם מעוניינים לבצע השתלת שיער – שיטת DHI בטורקיה, חשוב שתבחרו מרפאה שיש לה מוניטין מוביל בתחום, עם מנתח שמתמחה בכירורגיית שיקום שיער, וצוות מקצועי ומנוסה.

השתלת שיער תמונה מאתר freepik

למנתח ולמרפאה שתבחרו צריך להיות ניסיון של עשר שנים לפחות בהשתלות שיער, והצוות במרפאה צריך להתמחות בכל הטכניקות המתקדמות של השתלת שיער FUE, כולל DHI, עם אחוזי הצלחה ללא תחרות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים הבטוחות והמוכשרות ביותר.

חבילות משתלמות של השתלות שיער

השתלות שיער במגוון טכניקות במרפאות השונות בטורקיה זמינות בחבילות הכול כלול. מה שהכי טוב בחבילות הוא לינה במלון ארבעה או חמישה כוכבים, בהתאם לחבילה שאתם מעדיפים.

החבילות כוללות גם:

  • שירותי הסעות משדה התעופה למלון.
  • ייעוץ מקדים.
  • בדיקת דפוס נשירת השיער.
  • בדיקת דם.
  • תרופות לאחר ההליך.
  • מוצרים לטיפוח השיער.
  • כיסוי ראש.
  • ומעקב קבוע לאחר הניתוח.

בעלי מרפאות השתלת שיער בטורקיה חשבו על הכול כדי לאפשר את הנוחות המקסימאלית של כל מטופל.

מאפייני הליך השתלת שיער – שיטת DHI

השתלת שיער – שיטת DHI מבוססת על השתלת שיער FUE, אבל היא כוללת שני צעדים במקום שלושה. השלב הראשון הוא חילוץ זקיקי שיער באמצעות כלי אגרוף מיקרומוטורי שמבצע חתכים זעירים באזור התורם.

השלב השני הוא השתלה ישירה של זקיקי השיער לאזור הנמען באמצעות עט השתלת צ'וי מיוחד. העט מבטל את הצורך בביצוע חתכים לפתיחת התעלות להשתלת שיער, כפי שנהוג בשיטת FUE, מה שמספק כמה יתרונות חשובים.

היתרונות החשובים של השתלת שיער – שיטת DHI

היתרון העיקרי של השתלת שיער – שיטת DHI הוא הישרדות גבוהה יותר של השערות המושתלות. המנתח שלכם יכול לשלוט טוב יותר בזווית, בכיוון ובעומק במהלך החדרת השתלים, ובכך מבטיח דיוק גבוה.

יתרונות אחרים של השתלת שיער – שיטת DHI כוללים פחות נזק לשיער ולרקמות, צפיפות שיער גבוהה יותר, פחות דימום במהלך הניתוח ולאחריו, ופחות צלקות. כל זה אומר שתקופת ההחלמה קצרה באופן משמעותי.

חוץ מזה, השתלת שיער – שיטת DHI אינה מצריכה גילוח ראש כפי שנדרש בשיטת FUE, והמנתח שלכם יקצץ את השיער באזור התורם רק לפני הטיפול.

זהבה הופמן:
Related Post