X

השחיינית האולימפית אריאל נשיא מככבת בקמפיין עם בגד ים צהוב להעלאת המודעות להשבת החטופים

השחיינית האומנותית אריאל נשיא, שתייצג את ישראל באולימפיאדת פריז בחודש אוגוסט, הצטלמה לראשונה לקמפיין של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA , לרגל השקת קולקציה צהובה לקיץ 2024.

את הקמפיין להשקת הקולקציה הצהובה של המותג תוביל אריאל בבגד ים צהוב שעוצב במהדורה מוגבלת להעלאת המודעות להשבת החטופים והנעדרים הביתה במהרה וחלק מההכנסות ממכירתו יתרמו למטה החטופים.

JACK KUBA אריאל נשיא
צילום שי יחזקאל

אריאל נשיא מסרה בצילומים: "אני נרגשת מאוד להיות חלק מנבחרת הספורטאיות של המותג JACK KUBA ולהמשיך את קודמתי הנינג'ה תם שקד, כשגרירת המותג. הבחירה בנשים ספורטאיות להוביל קמפיין כל כך נשי נותן מקום של כבוד לספורט התחרותי מצד אחד ומצד שני מעודד את קבלת הגוף הנשי בכל מידה וצורה ויוצא מהתבנית של הדוגמנית הקלאסית."

לדבריה: "לא חלמתי בחלומותיי הפרועים ביותר שאוביל קמפיין להלבשה תחתונה ולבגדי ים, החיבור הערכי של בגד הים הצהוב להעלאת המודעות להשבת החטופים והנעדרים והתרומה למטה החטופים הופכים את היום הזה למרגש עוד יותר ובעל משמעות גדולה עבורי."

מסתבר שאריאל נשיא הגיעה לצילומים לאחר שהיא והשחיינית האולימפית שלי בובריצקי, עשו היסטוריה וזכו בשתי מדליות ארד לראשונה, אי פעם בגמר הדואטים באליפות אירופה שהתקיימה בבלגרד. כמו כן מייד לאחר הזכייה נחתו בארץ והתארחו בבית הנשיא עם המשלחת האולימפית , שם קיבלו את ברכת הדרך.

דן ליאורי:
Related Post