X

הרופא הבכיר שהפך להומלס…

הרופא שהתחפש להומלס-ד"ר אבי משיח, כירורג בכיר במכבי שירותי בריאות, הוא גיטריסט למעלה מ-40 שנה ויוצר מוזיקה ביחד עם בריאן גיבסון, המפיק המוזיקלי שהיה צמוד לכריס קורנל המנוח. ד"ר משיח הוא חוזר בשאלה מבית חרדי, שבקושי סיים תיכון בזמנו וכיום רופא בכיר בעל ארבע תארים.

סיפור ההומלס מתחיל בטיול עם משפחתו, כשאחד מילדיו עצר ליד הומלס ברחוב והחל להתעניין במצבו. משיח לא הבין בהתחלה מדוע זה משך אותו כל כך ולאחר זמן מה של מחשבות הוא החליט לחקור זאת.

ד"ר משיח ברחבות ניו יורק

לפני מספר שבועות, להקת פרל ג'אם יצאה בקמפיין מחאה נגד התעלמות מהומלסים, ומשיח החליט שזה סימן עבורו. הוא יצר קשר עם בריאן גיבסון חברו המפיק ובהחלטה של רגע הוא טס לני יורק להתחפש להומלס ולתעד איך זה נראה מהצד. הוא רכש בגדים בשוק הפשפשים וטס לעיר הגדולה.

במשך שלושה ימים הוא ישן ברחוב, לבוש בבגדים מלוכלכים, אוכל מהפח. הוא ספג התעלמות קשה, כבודו נפגע מספר פעמים, ואת כל זאת הוא מתעד לקליפ מוזיקלי שיצר למען המחשה-"שימו לב ואל תתעלמו" -מי שמצלם את כל הקליפ הוא בנו בן ה-14 (שבגללו החל סיפור ההומלס)

בימים אלו הוא יוצא לסבב הופעות בארץ, מופע אקוסטי שנקרא "קורות חיים" בו הוא מדבר על החיים, סיפורים אמתיים, ההומלסים והאנושות כולה. את החוויות הרבות שספג בזמן "תקופת ההומלס" הוא נחוש להפיץ לכל המעוניין.

ד"ר משיח בעבודה

ד"ר משיח "כשיצרנו לראשונה את הפרויקט של "The Orphans at the Door Of The Church" ידעתי שיש לנו משימה. מעבר הרצון לעשות מוסיקה, ולזכור את כריס קורנל, הרצון ליצר מודעות ושינוי היה ותמיד יישאר במטרות הראשונות. וכך, הגענו לניו יורק, עם בגדי קבצן שרכשתי משוק הפשפשים ביפו, עם משימה אחת: להעלות את המודעות העולמית למחוסרי דיור שזוכים להתעלמות מוחלטת מעוברים ושבים, בכל יום, בכל שעה. אם יש לנו יכולת לשנות אפילו קצת, בואו נעשה את זה. אל תתעלמו."

הפרויקט מתווסף לשורה של פרויקטים מוזיקליים גדולים עבור חסרי הבית, ביניהם של להקת פרל ג'אם, שהשקיעה השנה יותר מ-10 מיליון דולר להביא את הקהילה יחדיו ולהילחם בתופעה. לשיר קוראים " Circling"', מתוך אלבומו האחרון של כריס קורנל בחייו, בשיר המקורי ליווה אותו הצ'לן והמוזיקאי בריאן גיבסון, והוא כמובן, איתנו גם פה, תקשיבו טוב.

קישור לשיר
דן ליאורי:
Related Post