X

הרב נתפס עם המכנסיים למטה והוגלה מהעיר

רב ידוע בעיר הסמוכה  לחיפה ניהל רומן עם חברתה של אשתו. האישה שכרה בלש וזה עם דו"ח מפורט שכלל תמונות נועזות, הביא להגלייתו של הרב לעיר אחרת בדרום הארץ. עכשיו הדרמה בישוב בו התגורר בעיצומה. המאהבת הלכה אחריו. האישה מבקשת  גט.

תחילת של הדרמה לפני מספר חודשים. רב של ישוב גדול ליד חיפה, בן 44 נשוי ואב לשישה ילדים, שהיה מיועד לקבל מינוי של רב העיר והישיבה, במקום מגוריו, ניהל קשר אסור עם חברתה של אשתו שהגיעה אליו, אחרי שהתחזתה לדתיה.

בתביעת הגירושין שהוגשה לבית הדין הרבני באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן טוענת אשת הרב כי נאלצה לשכור בלש אחרי שהבחינה בהתנהגות מוזרה של בעלה. מדו"ח הבלש עלה בבירור כי הרב מנהל קשר אסור עם חברתה הטובה ביותר.

אשת הרב  שלה שישה ילדים,  לא הצליחה להכיל את העלבון. בעקבות האירוע בהמלצת עורכת הדין שרין סולן הגישה האישה את הדו"ח מלווה בתמונות  לרב של הישיבה. ההחלטה היתה מידית "צו גירוש" מהישיבה ומהעיר. הרב המוערך הוגלה לירושלים לבית דודו, אבל רעייתו לא הרפתה והטיחה בפני בני משפחתו "הכיצד תארחו חוטא במעונכם".

בעקבות המחאה, נטש הרב הבוגד את בית הדוד ועבר להתגורר אצל אביו בדרום הארץ. עו"ד גדלי סולן ציין כי העלבון של האישה היה גדול, אבל לטענות מקורבי הרב הבוגד, מהן עולה כי אשתו היא זו שמארגנת לו הפגנות מתחת לבית אביו, בסוג של סקילה כמו בימי הביניים, אין להם על מה להסתמך.

בינתיים בישוב בו התגורר הרב, סיפור הבגידה והנטישה לטובת חברתה של האישה התפשט כאש בשדה קוצים. מסתבר כי הרומן של הרב כלל מפגשים בבתי מלון, אבל גם בתוך הישיבה בשעות הקטנות של הלילה. רק אחרי כמה חודשים, התברר כי המאהבת, נשואה אף היא, התחזתה לדתיה כדי להגיע אל בין זרועות הרב.

דן ליאורי:
Related Post