X

הצלחה שוברת קופות להפקת חנוכה של עירית קריית ים ורשת המתנסי"ם

אלפי צופים מכל אזור הצפון הגיעו במהלך חופשת החנוכה כדי לצפות בהפקה העירונית המסורתית של עיריית קריית ים  בשיתוף עם רשת המתנ"סים "עד עצם היום הזה".

המדובר בהפקה המתקיימת מידי שנה בחג החנוכה, ביוזמתו של ראש העיר דוד אבן צור מתוך כוונה לתת לילדי העיר אפשרות לקחת חלק בהופעת חנוכה איכותית תרבותית ובמחיר שווה לכל נפש.

את ההפקה מוציאים לפועל, זו השנה השישית ברציפות, חניכי הסטודיו לתיאטרון של קריית ים "משנים כיוון" בהדרכתו של ארז ביטון, שחקן תיאטרון חיפה. ההצגות התקיימו במהלך כל ימי חג החנוכה במספר מחזורים באולם אשכול הפיס של העיר אשר הפך לתיאטרון לכל דבר בחג החנוכה

ראש העיר דוד אבן צור אשר הגיע להופעת הנעילה של ההצגה, אודה למשתתפים, כולם בני נוער תושבי העיר ואמר לקהל כי  זו עוד הוכחה לכך שניתן להפיק תרבות בעזרת כוחות מקומיים ולהבטיח לילדי העיר חוויה תרבותית משובחת שיכולה בהחלט לאתגר גם את ההופעות שמועלות על בימת התיאטרון בלונדון.

בהפקה לקחו חלק יותר מ 100 משתתפים, חברי הלהקה הצעירה תלמידי כיתות ג-ו ולצידם חברי הלהקה הבוגרת תלמידי כותות ז-יב. להופעות הוזמנו גם עשרות עולים חדשים וכן חולקו כרטיסים למשפחות רווחה. רבים מהצופים סיפרו בצאתם כי היוזמה חסכה להם הוצאות רבות הכרוכות בחג החנוכה וספקה לילדים חוויה בלתי נשכחת.

צילומים באדיבות דוברות עיריית קרית ים

יובל פלג: עיתונאי, עורך ומרצה לתקשורת
Related Post