X

"הרצאה נודדת" בצפת: כוכב הפועל תל אביב והישרדות – שמעון אמסלם

צפת ממשיכה להתחדש והופכת לעיר של תרבות ופנאי לכל המשפחה!. בעיריית צפת ומרכז צעירים משיקים תוכנית ענפה של הרצאות לקהל הרחב ללא עלות, תחת הכותרת 'הרצאה נודדת'.

ההרצאה הראשונה תתקיים ביום רביעי, 11.9.19 בשעה 19:00 בקפה מיכאל, מי שיפתח את הסדרה המרתקת יהיה שמעון אסמלם. הסדרה תכלול 11 מפגשים מרתקים והכל ללא תשלום!

אמסלם נולד, גדל והתחנך בשדרות שיחק  18 שנה בליגת העל בכדורסל ושימש במשך רוב השנים כקפטן קבוצת הפועל תל אביב, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, משמש כיום כמאמן ומנג'ר מקצועי מוסמך, קואוצ'ר ופרשן כדורסל. 

לאחר פרישתו שימש אמסלם כעוזר מאמן ומנהל מקצועי בקבוצות כדורסל, כיכב בתוכניות הריאלטי 'רוקדים עם כוכבים' ו- 'הישרדות' וכיום נחשב לאחד הפרשנים המובילים בערוץ הספורט, מקדם גם מספר רב של פרויקטים חינוכיים לפיתוח כדורסלנים צעירים.

שמעון אמסלם צילום יח"צ

במסגרת הרצאתו 'לנצח ולהישאר בן אדם' הנחשבת להרצאה פופולארית מאוד ומעוררת עניין רב בקרב הציבור בכל הארץ, יציג אמסלם את סיפורו האישי מעורר ההשראה על מנהיגות אישית וקבוצתית, כוחה של הקבוצה למימוש מטרות משותפות, החשיבות להיות חלק מקבוצה, התמודדות עם כישלונות, לחץ ומשברים, זיהוי יתרון יחסי, מינוף משבר להצלחה, מוטיבציה והנעה לפעולה.

במסגרת תוכנית  'הרצאה נודדת' שמובילים בעיריית צפת, מרכז צעירים והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יתקיימו בצפת מפגשי חוויה חברתית ותרבותית במטרה לחבר בין הפרטים השונים בחברה על ידי  מפגשים עם דמויות מובילות ומשנות מציאות בחברה ובכך ליצור זהות אישית וקהילתית, לחזק את הקהילות וליצור מנוף לקידום שוויון הזדמנויות בין הפריפריה למרכז.

במרכז צעירים מציינים כי הרצאתו של אסמלם הינה יריית הפתיחה של הסדרה וכי בחודשים הקרובים יגיעו לצפת מרצים מובילים נוספים עם הרצאות מעוררות השראה כאשר כל ההרצאות יהיו פתוחות לקהל הרחב ויתקיימו בשיתוף פעולה עם קפה מיכאל וקפה בלה בעיר העתיקה.

ראש העיר צפת שוקי אוחנה

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "מדובר בפרויקט חשוב במסגרתו יגיעו לצפת מיטב המרצים בארץ ויעבירו הרצאות מרתקות ומעוררות השראה. אני מזמין את תושבי העיר להשתתף בתוכנית ההרצאה הנודדת שהינה ללא תשלום- זה בשבילכם".

עדי ישראלי:
Related Post