X

הפעלה מהירה של טשטוש תמונה בזום

זה כבר כמה חודשים שניתן להיכנס להגדרות של תמונות רקע (בדומה לאנשים שאתה רואה בזום כשברקע שלהם נמצא גשר בארה"ב או נוף בתיאלנד) ולבחור ברקע של "טשטוש תמונה". הדבר מאפשר לך לבחור לא להציב מאחוריך תמונת נוף אקזוטית אך כן לטשטש ולהסתיר את הרקע מאחוריך.
התכונה עצמה קיימת כבר זמן מה, ונועדה למשל למצב בו אתה בחדר פרטי ואינך מעוניין שיראו את הרקע שמאחוריך, שהוא אולי לא מסודר.
כאמור, לאחרונה ניתן להפעיל את אותה התכונה, אך בצורה מהירה.
איך ומדוע?

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

מה עושים?

הרב יונה גודמן- צילום דוד ווייל
  1. בימים אלו, רבים מתחברים לזום מהבית עת יש בו גם ילדים (מאומתים?) או אחרים שעלולים לפתע להיכנס לאיזור ממנו אתה משדר או צופה. עד כה היה צריך כמה לחיצות כדי להציב מאחוריך רקע מטושטש. כעת זה נעשה בקלות.
  2. וודא שאתה בגרסת זום מעודכנת (האחרונה היא: 5.9.3. לתזכורת איך מעדכנים זום, ראו טיפ מספר 38).
  3. בעת הפעלת זום, ניתן באמצע שידור (בין אם אתה צופה ובין אם אתה המנחה) ללחוץ על החץ הקטן שפונה למעלה מימין למתג וידיאו שבתחתית מסך הזום משמאל.
  4. באופציות שנפתחות, הצטרפה חדשה: 'טשטש את הרקע שלי' (Blur My Background). לחיצה על המתג תטשטש באופן מיידי את הרקע שלך, דבר שנח אם לפתע נכנסים ילדים לרקע של השידור או אם נוצרות הפרעות אחרות.
  5. אזהרה: השימוש באופציית רקע מטושטש דומה לשימוש בתמונת רקע. היכולת להזיז ידיים או ראש בלי שהדבר יצור טשטוש של קצות איבריך, תלויה באיכות המצלמה שלך וכן בהיותך יושב עת מאחוריך יש רקע חלק.

תובנה חינוכית
תהיה מודע למסיחים שנמצאים לידך, ושדר תמיד תמונה נקיה עם כמה שפחות גורמים שעלולים להפריע. הדבר מתבטא במגוון דברים, החל מלהעיף מבט במראַה לפני שאתה מופיע או משדר בפני קבוצה כדי לוודא שהמראֶה שלך מסודר ועד 'נקיות' השקופיות שאתה מכין למצגת.

עדי ישראלי:
Related Post