X

הפלגות הקרוז ב"מנו ספנות" חוזרות ובגדול….

אם עדיין לא הפלגתם באוניית קרוז, אתם – לא בעניינים. ענף התיירות הימית תפס תאוצה כה רבה שכולם רוצים לטעום מהחוויה של ה"מלון השט" ולהרגיש – אין. לכן גם אנחנו ביקשנו להצטרף לטרנד החם ועלינו על אוניית הפאר "קראון איריס", של חברת הספנות הישראלית הוותיקה "מנו ספנות" ששמה הפך מזמן למותג נרדף להפלגות איכות מנמל חיפה.

ראשית, כמה נוח ויעיל לארוז כמה מזוודות שרוצים כי אין הגבלת משקל וכמות המזוודות. ניתן ברכבת להגיע עד לנמל חיפה. ה"קראון איריס"- גדולה ומרשימה צמודה לרציף וממתינה לעליית הנוסעים.

הקראון איריס בחניית לילה ברודוס

הכל מתקתק במהירות, צוות האוניה אדיב וחייכן נותן את כרטיסי ה"מנו כארד" שהחליפו את הדרכונים. מעכשיו זו תעודת הכניסה והיציאה מהאוניה ומנמלי העגינה ומשמש  לרכישות בברים של האוניה.

הארוחות המשביעות, הטעימות והכשרות של שף האוניהמוגשות בארבע מסעדות בכמויות בלתי נתפסות. הכרטיס משמש רק לתשלום קפה, שתיה קרה עוגות וכו' בישיבה בברים של האוניה והמחירים זולים מכל בית קפה בארץ. עולים לאוניה ומיד  מקבלים ארוחת צהרים שאפילו ילדים מפונקים ימצאו בה את המנות האהובות עליהם.

מה עושים באוניה?  בסיפון העליון. יש בבוקר קפה ועוגה ללא תשלום, ריצת בוקר סביב האוניה, התעמלות ליד הבריכה, נכנסים לג'קוזי ולגלישה של הילדים במגלשה. כדי לשמור על הכושר ולהוריד במעט את כמויות המזון הרבות  מבקרים בחדר הכושר המשקיף על מי הים הכחולים ואם רוצים גם  מתפנקים במסאז' מרגיע במחיר שפוי בהחלט. לילדים יש מדריכה נפלאה שמחכה להם בחדר הפעילות המיוחד לילדים.

המסעדה הגדולה

צוות הבידור ושאר המפעילים  דואגים שלא תהיה שעה פנויה על האוניה למבקשים לבלות. מצד שני מקפידים תמיד על אזורים שקטים למי שמעוניין לקרוא ספר או סתם להתרווח מול הים והאופק.

באולם אחד יש מופע של זמרת מעולה, במקום אחר כנרית מנעימה את האווירה, באולם אירועים נוסף משחק בינגו ובשעה אחרת לומדים כיצד להכין קוקטיל משקאות, קישוטי פירות או מה  לומדים  לרקוד. גולת הכותרת: המופע המרכזי של צוות הבידור הבינלאומי שמעלה כל ערב הופעה שלא מביישת שום מועדון מכובד בחו"ל.

מעבר לחוויות בתוך האוניה בשייט  רואים מקומות מעניינים ואתרי תיירות בים התיכון.  ה"קראון איריס" עוגנת  מדי יום בנמל אחר ומאפשרת להשתמש בסיורי החוף  המאורגנים עם מדריך ישראלי באוטובוס תיירים מפואר. הסיור כולל הצצות לכמה מוקדים תיירותיים. למי שמבקש לטייל עצמאי, ניתן להסתובב בעיר הקרובה לנמל או להרחיק יותר, ככל שזמן העגינה ארוך יותר.

באוניה כל הארוחות כשרות. בית הכנסת פעיל בכל יום. הדיוטי פרי מציע שלל מבצעים ומחירים מיוחדים ופעיל כל זמן שהאוניה נמצאת בלב ים, כך שאין את הלחץ שמלווה כל מי שנמצא בשדה התעופה וחושש לאחר את הטיסה. למכורים לקשר באינטרנט, ניתן לרכוש  קוד כניסה המאפשר גלישה בלב ים, אחרים ימתינו עד לעגינה וימצאו את הקשר באמצעות בתי הקפה והמסעדות שבחוף.

הסיפון העליון

במהלך ההפלגה, בכל יום רואים פרצופים חדשים וגם מוכרים. הקהל מגוון. צעירים וצעירות, משפחות עם ילדים, מבוגרים, זוגות, בודדים וקבוצות קטנות. בכלל האוניה היא מקום מדהים להכיר אנשים חדשים, ליצור קשרים ולרדת עם  רשימה של טלפונים מהחברים שרכשתם במהלך ההפלגה.

ה"קראון איריס" שבה  11 קומות, כ-2,000 נוסעים, 650 אנשי צוות המשרתים את הנוסעים בארבע מסעדות, 3 ארוחות ביום, מופעים בינלאומיים, 2 בריכות שחייה, ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל, חנויות דיוטי פרי, קזינו, ברים ובית כנסת. האוכל כשר בהשגחת הרב דיין מג'נבה.

הצוות שמכרכר סביב הנוסעים כל ההפלגה. אנשים מדהימים מרחבי העולם עם תודעת שירות אדיבה וחיוך אין סופי. מוכנים להיענות לכל בקשה.

בסיום ההפלגה שמשאירה "טעם של עוד" חשוב לדעת מהן התוכניות של "מנו ספנות" לעונת  2023?

 מורן מנו, סמנכ"ל החברה ומנהל פיתוח עסקי: " הדגש אצלנו הוא על חווית הנוסעים. לכן שמנו דגש על כל המרכיבים של חופשה מהנה. שירות מקצועי ואדיב של כ-300 אנשי הצוות, ארוחות כיד המלך, בידור מעולה סיורי חוף ועוד.

עונת ההפלגות מתחילה בחודש מרץ ומסתיימת בסוף נובמבר. בתקופה זו הקראון איריס תצא ל-61 הפלגות ל- 7 ארצות ול-20 יעדי תיירות שונים. ההפלגות הן של 3,4,5 לילות, הפלגות של 7 לילות ושתי הפלגות מיוחדות של 11 לילות. מחירי ההפלגות לעונה החדשה דומים למחירים בעונה שעברה. המזמינים באתר "מנו ספנות" נהנים ממחיר מוזל. בשל הביקוש רצוי להזמין  את  ההפלגה מוקדם ככל שניתן ".

 למזמינים באתר מנו ספנות מחיר בהנחה מיוחדת https://cruise.mano.co.il/Cruises .

ניתן גם ליצור קשר עם המוקד הטלפוני במספר 8288*.

עדי ישראלי:
Related Post